کد خبر : 1631170 | 29 مرداد 1398 ساعت 09:20 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پوگبا و راشفورد پنالتی‌زن‌های یونایتد هستند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی تیمش مقابل ولوز با پنالتی از دست رفته پل پوگبا گفت پوگبا و راشفورد همچنان دو پنالتی‌زن تیمش باقی خواهند ماند.

سولسشر: پوگبا و راشفورد پنالتی‌زن‌های یونایتد هستند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچستریونایتد در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر در خانه ولوز به دلیل پنالتی از دست رفته پل پوگبا دو امتیاز از دست داد و با ولوز به تساوی 1-1 دست یافت، اوله گنار سولسشر، سرمربی این تیم برای کاهش بار سنگین انتقادها از ستاره فرانسوی‌اش تلاش کرد و با دفاع از او گفت پوگبا و راشفورد دو پنالتی‌زنی هستند که از سوی او تعیین شده‌اند و این دو پنالتی‌زن‌های یونایتد باقی خواهند ماند.

 

1427817

 

یونایتد ابتدا در دقیقه 27 با گل آنتونی مارسیال از حریف پیش افتاد ولی ولوز در نیمه دوم موفق شد کار را به تساوی بکشاند. بعد از آن بود که پوگبا بعد از حرکتی زیبا و دریبل‌زنی‌ و ورودش به محوطه جریمه سرنگون شد تا یک پنالتی به سود یونایتد اعلام شود. پوگبا و راشفورد پیش از زدن این ضربه پنالتی با هم گفتگو کرده و این بار پوگبا پشت توپ ایستاد ولی ضربه‌اش توسط روی پاتریسیو سنگربان ولوز دفع شد.

 

سولسشر در پایان بازی گفت:" بله ما یک پنالتی بدست آوردیم که در شرایط عادی باید گل می‌شد و ما دو امتیاز دیگر بدست می‌آوردیم ولی بعضی وقتها دروازه‌بانها سیوهای خوبی انجام می‌دهند. پوگبا و راشفورد دو پنالتی‌زن انتخاب شده تیم ما هستند و اینکه در جریان بازی کدام یک ضربه را بزنند به آنها بستگی دارد و یکی از آنها که احساس می‌کند بهترین تصمیم زدن پنالتی توسط او است پشت توپ می‌ایستد".

 

1427815

 

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" بازیکنها بعضی وقتها احساس می‌کنند از نظر آمادگی و اعتماد به نفس در شرایط خوبی برای زدن ضربه پنالتی هستند. پوگبا برای ما پنالتی‌های زیادی گل کرده ولی امروز پاتریسیو توپ را خیلی خوب دفع کرد".

 

سولسشر همچنین درباره شایعات درباره انتقال الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی از این تیم و پیوستنش به یک تیم ایتالیایی گفت:" هنوز خبر مشخصی نیست. باید منتظر بمانیم و ببینیم در یکی دو هفته آینده چه اتفاقی می‌افتد. هنوز یکی دو هفته تا بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالات باقی مانده ولی سانچس در حال حاضر بازیکن ما است.

 

دیدگاه‌ها