کد خبر : 1631201 | 29 مرداد 1398 ساعت 13:40 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت بارسا از دمبله به دلیل غیبت در معاینه

اسپورت می‌گوید عثمان دمبله که دیروز اعلام شد پنج هفته از میادین دور است در بازی مقابل بیلبائو آسیب دیده ولی با وجود درخواست کادر پزشکی ازحضور در معاینه سر باز زده است.

عصبانیت بارسا از دمبله به دلیل غیبت در معاینه

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید عثمان دمبله، ستاره سنگالی بارسلونا که دیروز اعلام شد به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ تا پنج هفته از میادین دور خواهد بود بعد از آنکه در بازی قبلی بارسلونا مقابل بیلبائو از ناحیه پا ضربه خورده و احساس ناراحتی می‌کرد با وجود درخواست کادر پزشکی بارسلونا از او برای حضور در معاینات، در این معاینات شرکت نکرده و دیروز دوشنبه خود را به کادر پزشکی معرفی کرده و بارسلونا از این اقدام دمبله ناراضی است.

 

1427863

 

اسپورت می‌گوید دمبله که پزشکان بارسلونا از او خواسته بودند یک روز بعد از بازی مقابل بیلبائو، یعنی روز شنبه خود را حتما به کلینیک بارسا معرفی کند تا روز دوشنبه غیبش زده بوده و دیروز در محل کلینیک حاضر شده است. این بر خلاف تاکیدی بوده که پزشکان بارسا به او کرده و گفته بودند باید هر چه سریعتر وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش را بررسی کنند.

 

این روزنامه اسپانیایی مدعی است کادر پزشکی و هیات مدیره بارسلونا از این حرکت دمبله به شدت ناراضی هستند. این روزنامه می‌گوید دمبله ظاهرا در این مدت به سنگال سفری داشته و همین سفر باعث شده وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش رو به وخامت بگذارد. بارسا دیروز رسما اعلام کرد که دمبله تا پنج هفته نمی‌تواند برای بارسلونا به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها