کد خبر : 1631295 | 30 مرداد 1398 ساعت 01:00 | 112.9K بازدید | 0 دیدگاه

عدم توافق دو باشگاه بر سر بند خرید

پاسخ پی اس جی به پیشنهاد بارسا برای نیمار: نه!

باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد رسمی بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار را به دلیل عدم توافق بر سر شرایط بند خرید، رد کرد.

پاسخ پی اس جی به پیشنهاد بارسا برای نیمار: نه!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ملی پوش برزیلی دو سال بعد از جدایی غیرمنتظره اش از بارسلونا، آماده است تا به نوکمپ برگردد و پاری سن ژرمن هم در نهایت به فروش او رضایت داده اما نشریه اسپانیایی اسپورت ادعا کرده که پیشنهاد اخیر بارسلونا برای خرید او، با استقبال این باشگاه روبرو نشده است.

پاری سن ژرمن برای خرید نیمار 220 میلیون یورو پرداخت کرده بود و اکنون مایلند تا مبلغی نزدیک به این رقم در صورت فروش این بازیکن دریافت کنند اما بارسلونا پیشنهاد خرید نیمار را با مبلغ 160 میلیون یورو داده است.

اما مشکل اصلی، بر سر بند خرید این بازیکن در تابستان 2020 است. بارسلونا قصد دارد نیمار را برای یک فصل به طور قرضی به خدمت بگیرد و سال آینده برای خرید او تصمیم گیری کند. در واقع آنها مایل به قراردادن یک بند خرید غیر الزام آور در این انتقال هستند اما پاری سن ژرمن تاکید دارد که این بند خرید باید قطعی باشد.

 

1427831

 

با این وجود، هنوز هم احتمال انجام این انتقال بالاست و دلیل اصلی آن، تمایل نیمار برای ترک پاریس است. او این مسئله را به توماس توخل، سرمربی پی اس جی، هم اطلاع داده و با توجه به رفتار تند لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه، با نیمار در حضور هم تیمی هایش به دلیل دیر رسیدن به تمرینات پیش فصل، همه چیز برای جدایی این بازیکن فراهم است.

آنطور که اسپورت گزارش داده، مذاکرات دو باشگاه ادامه پیدا خواهد کرد و رسیدن به توافق پیش از پایان فصل نقل و انتقالات غیرممکن نیست. 10 روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فرصت باقی است و هنوز این احتمال وجود دارد که نیمار در همین تابستان به نوکمپ برگردد.

دیدگاه‌ها