کد خبر : 1631308 | 30 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های مهاجم فرانسوی

عثمان دمبله در بارسلونا خواهد ماند

بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره جدایی عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا از این باشگاه، مدیر نماینده‌های دمبله می‌گوید او با وجود پیشنهادهای بزرگ در بارسا خواهد ماند.

عثمان دمبله در بارسلونا خواهد ماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعاتی درباره جدایی عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا از این تیم و ناراحتی‌هایی که در روزهای اخیر بین او و باشگاه درباره مصدومیتش در بازی اول فصل بوجود آمده بود، مدیر برنامه‌های دمبله می‌گوید او با وجود اینکه از چندین باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهادهای جذابی داشته ولی بارسا را ترک نخواهد کرد و در این تیم ماندگار خواهد بود.

 

1427863

 

دمبله 22ساله از زمانی که در تابستان 2017 از بوروسیا دورتموند به بارسلونا پیوسته تا کنون برای این تیم 20 گل به ثمر رسانده است. دمبله در این مدت بارها با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و چندین بار با مدیریت باشگاه و هم‌تیمی‌هایش مشکلاتی داشته است.

 

بعد از تنش‌های اخیر بین باشگاه و دمبله بر سر مصدومیت او در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو و عدم حضور بلافاصله او در معاینات پزشکی و اینکه اعلام شد دمبله تا پنج هفته نمی‌تواند برای بارسا بازی کند شایعات قبلی درباره جدایی او از بارسلونا قوت گرفت.

 

اما مدیر برنامه‌های دمبله به نشریه فرانسوی اکیپ گفت:" می‌خواهم وضعیت عثمان دمبله را خیلی روشن و صریح برای همه توضیح بدهم. او حتی برای یک لحظه هم به فکر ترک باشگاه بارسلونا نبوده. در چند ماه گذشته برنامه ما بر مبنای ماندگاری او در این باشگاه بوده و در این خط مشی ما تغییری بوجود نیامده است".

 

مدیر برنامه‌های دمبله در ادامه گفت:" عثمان در بارسلونا راضی و خوشحال بوده و مصمم است در بلندمدت خودش را تحمیل کند. عثمان با وجود پیشنهادهای متعدد از چندین باشگاه بزرگ اروپایی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند چون بارسا را بزرگترین باشگاه اروپا می‌داند و معتقد است در این باشگاه همه چیز برای شکوفایی‌اش مهیا است. متاسفانه مصدومیت در مسیر او مانع ایجاد کرده ولی روی موفقیت او تاثیری نخواهد داشت و دمبله خیلی زود برخواهد گشت".  

 

دیدگاه‌ها