کد خبر : 1631518 | 31 مرداد 1398 ساعت 00:41 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

لباس ‌های دوم و سوم شهرخودرو آماده شد(عکس)

دو روز پس از رونمایی از لباس اول تیم شهر خودرو، امروز لباس های دوم و سوم این باشگاه نیز دیده شد. این اتفاق در حالی افتاد که انتقادهایی به طرح اولیه لباس های اصلی این تیم مطرح شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری مراسم رونمایی از لباس اول تیم شهر خودرو در مشهد، انتقاداتی نسبت به عدم رونمایی از لباس دوم این تیم در مراسم رونمایی مطرح شد. انتقادات به لباس شهرخودرویی ها در حالی مطرح شد که در شب رونمایی اثری از لباس های دوم و سوم تیم نبود و بر این اساس عصر امروز و با پیگیری های حمیداوی، مالک باشگاه و رایزنی با شرکت آل اشپورت در خصوص تاخیر در آماده سازی کیت های دوم و سوم شهرخودرو، این لباس ها در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار گرفت.

 

تیم شهر خودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم طی قراردادی با شرکت آل اشپورت، تامین کلیه لباس های خود را به این شرکت سپرده است. در این راستا لباس اول تیم شهر خودرو به رنگ عنابی و لباس های دوم و سوم نیز به رنگ سفید و قرمز خواهد بود.

 

درباره انتقادات مطرح شده نیز نظر خواهی از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم شهر خودرو انجام شد و در نهایت کیفیت لباس های اسپانسر جدید این تیم یعنی آل اشپورت به شکل مطلوب عنوان شد.

 

1428201

 

دیدگاه‌ها