کد خبر : 1631591 | 31 مرداد 1398 ساعت 12:50 | 159.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روزنامه‌های کاتالان از مذاکرات درباره نیمار

بارسا نه؛ نیمار فقط به رئال فروخته می‌شود

دو روزنامه کاتالان اسپورت و موندو دپورتیوو می‌گویند PSG مذاکره با بارسلونا بر سر انتقال نیمار را بلوکه کرده و تنها با رئال مادرید درباره او مذاکره می‌کند.

بارسا نه؛ نیمار فقط به رئال فروخته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دو روزنامه کاتالان اسپورت و موندو دپورتیوو امروز گزارش دادند که باشگاه پاری سن ژرمن مذاکره با باشگاه بارسلونا درباره انتقال نیمار را بلوکه کرده و درباره او تنها با رئال مادرید مذاکره می‌کند. اما بر اساس این گزارشها بارسا از انتقال نیمار کاملا مایوس نشده و قصد دارد با یک پیشنهاد آخر شانس خود را برای جذب نیمار بیازماید. اسپورت می‌گوید بارسا به موفقیت خود در جذب نیمار همچنان امید زیادی دارد.

 

1428258

 

بارسا حتی شانس خود را با پیشنهاد انتقال قرضی با بند خرید تابستان آینده آزمود ولی پاریسی‌ها تنها حاضرند درباره انتقال قطعی صحبت کنند حتی اگر مبلغ پرداختی برای نیمار در چند قسط پرداخت شود. در حال حاضر اختلاف دو طرف بر سر نیمار بسیار زیاد است و مدیران بارسا به این اعتقاد رسیده‌اند که PSG قصد کارشکنی داشته و نمی‌خواهد نیمار را به بارسلونا واگذار کند. اما به گزارش اسپورت در مدت زمان اندک باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات بارسا هر آنچه در توانش باشد را برای جذب نیمار انجام خواهد داد.

 

1427829

 

تصمیم PSG برای بلوکه کردن مذاکره با بارسا قطعی است ولی بارسا درهای مذاکرات را باز نگه داشته و می‌داند که تصمیم PSG هر لحظه ممکن است تغییر کند. چرا که پاریسی‌ها وقتی در نهایت متوجه شوند که ممکن است پنجره نقل و انتقالات بسته شده و نیمار در این تیم ماندگار شود ممکن است هر پیشنهادی که به خواسته‌شان نزدیکتر باشد را بپذیرند.

 

مدیران بارسا معتقدند توپ حالا در زمین PSG است. اسپورت می‌گوید بارسا حاضر است 160 میلیون یورو برای جذب نیمار پرداخت کند که یک قسط آن در حال حاضر و قسط دوم در جولای 2020 پرداخت شود. بارسا معتقد است این پیشنهاد خیلی خوبی است و در نتیجه قصد ندارند چیزی به آن اضافه کنند.

 

اسپورت به نقل از منابع خود می‌گوید مدیران بارسا می‌دانند که رئال مادرید در حال حاضر در حال بازی کردن با کارتهای خود بوده و از اوایل ماه آگوست به صورت رسمی با پاری سن ژرمن و نیمار در حال مذاکره بوده است. بارسا ابتدا نگران ورود نیمار به این ماجرا بود ولی حالا به صورت قطعی می‌داند که رئال مادرید به صورت جدی عزم خود را برای جذب نیمار جزم کرده و همین بارسا را نگران کرده است.

دیدگاه‌ها