کد خبر : 1631632 | 31 مرداد 1398 ساعت 18:50 | 269.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوین فورچونه جانشین استوکس شد

رسمی؛ گران ترین بازیکن تاریخ لیگ در تراکتور

کوین فورچون مهاجم شاغل در لیگ 2 فرانسه به توافق نهایی با مدیران تراکتور رسیده است.

رسمی؛ گران ترین بازیکن تاریخ لیگ در تراکتور

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور امشب در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که مدیران این باشگاه، با مهاجم مورد نظر خود به توافق رسیدند. کوین فورچونه که سابقه بازی در لوشامپیونه فرانسه را دارد و فصل پیش نیز در لیگ 2 فرانسه درخشید، پس از مذاکره با تی تی ها، اکنون در آستانه پیوستن به این تیم است.

 

او بازیکنی 30 ساله است که در دوران فوتبال خود هیچگاه از کشور فرانسه بیرون نرفته و بازی در 6 تیم این کشور را تجربه کرده است. او فوتبال خود را از لیگ های محلی فرانسه آغاز کرد و به تیم لنس نیز رسید اما از سال 2018 در ترویس بازی کرد و توانست به همراه این تیم بدرخشد.

 

وی اهل کشور «مارتینیک» است؛ جزیره ای در آمریکای مرکزی که جزو مناطق تحت استعمار فرانسه محسوب می‌شود. فورتونه برای تیم ملی کشورش 5 بازی انجام داد و برابر کوبا موفق شد تنها گل ملی اش را بزند.

 

این فوتبالیست چپ پا در ترانسفر مارکت 1.5 میلیون یورو ارزش دارد و یکی از با ارزش ترین و به گفته مدیران تراکتور، «گران ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال ایران» است. فورتونه فصل گذشته توانست 39 بازی برای ترویس انجام داد و 12 گل نیز به ثمر رساند. وی همچنین 10 پاس گل داد.

 

 

1428300

 

مهاجم جدید تراکتور در دوران فوتبال خود اکثرا به عنوان  مهاجم نوک به میدان رفت اما تجربه بازی در پست های وینگر راست، وینگر چپ، هافبک هجومی و هافبک چپ را نیز دارد. او فصل گذشته سه بار موفق به دبل در لیگ 2 فرانسه شد.

 

کوین در بیشتر تیم هایش بازی با پیراهن شماره 10، 11 و 13 را تجربه کرد. در تیم ملی هم پیراهن شماره 9 را در اختیار داشت.

 

تراکتور فصل گذشته استوکس و اروین بریتانیایی در به عنوان مهاجم نوک در اختیار داشت اما بی انضباطی های مکرر این دو بازیکن سبب شد تا باوجود گلزنی در چند مسابقه، هر دو جزو خریدهای متوسط به شمار بروند. حالا مازولا، میمبلا و فورچونه به همراه سوگیتا در تیم تراکتور حضور دارند و باید دید در این فصل چه خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها