کد خبر : 1631673 | 31 مرداد 1398 ساعت 19:41 | 115K بازدید | 0 دیدگاه

آندره‌آ در انتظار تکمیل شدن لیست؛

جانشین پاتوسی نه، استراماچونی مهاجم می خواهد

سرمربی استقلال می گوید در خط حمله هنوز این تیم ضعف دارد و باید تقویت شود.

جانشین پاتوسی نه، استراماچونی مهاجم می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، اولین نشست خبری استراماچونی خارج از تهران مطابق انتظار با حداقل حاشیه و دردسر به پایان رسید و حاضرین در نشست خبری بی آنکه به موضوعات جاری استقلال اشاره کنند، با طرح دیگر سوالات با سرمربی جدید استقلال گفت و گو کردند.


با این حال این نشست خبری برای هواداران استقلال و دنبال کنندگان آن یک خبر ویژه داشت؛ تغییر برنامه استقلال در فصل نقل و انتقالات بر اساس خواسته های کادرفنی.

 

خرید جانشین پاتوسی منتفی است


سرمربی استقلال در این نشست خبری صراحتا اشاره کرد در انتظار یک خرید جدید برای این تیم است و البته گفت که هدف بعدی او برای تقویت آبی ها نه یک هافبک بازیساز بلکه یک مهاجم است.
با جدایی پاتوسی از استقلال، هواداران این تیم مدت زیادی است که در انتظار خرید یک هافبک طراح جدید هستند اما به نظر می رسد عملکرد خوب اسماعیلی، شجاعیان و رضاوند باعث شده تا استراماچونی آخرین سهمیه خود را در منطقه دیگری خرج کند و به این ترتیب خرید جانشین پاتوسی منتفی است.

 

استقلال مهاجم از دست داده، مهاجم می خواهد


استراماچونی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به جدایی  4 مهاجم استقلال در فصل گذشته گفت: اگر به لیست سال گذشته نگاه کنیم 4 بازیکن در خط حمله تغییر کرده و رفته‌اند و ما تنها دیاباته را جذب کردیم. منشا، پاتوسی، ایسما و روح الله باقری به دلایل مختلف رفته‌اند. ما نیاز به جذب بازیکن جدید داریم.
سرمربی استقلال مجددا به موضوع اهمیت جذب بازیکن در خط حمله اشاره کرده است؛ موضوعی که به نظر می رسد با توجه به شرایط حال حاضر استقلال در غیبت دیاباته و با حضور تنها سجاد آقایی در نوک خط حمله، انتقاد و خواسته ای به جا باشد.

 

هدف استراماچونی کیست؟


سیریل تیریو مهاجم فیورنتینا هدف اصلی سرمربی استقلال است و آبی ها اقدامات خود را برای جذب او شروع کردند اما با توجه به شرایط این بازیکن هنوز هیچی نهایی نشده است و استقلالی ها تلاش می کنند تا او را به ترکیب خود اضافه کنند؛ خریدی که می تواند یک اتفاق مهم برای استقلال در ادامه مسابقات باشد.
البته بازیکنان دیگری مانند پوکیارلی نیز در نزدیکی استقلال حضور دارند و اسامی آنها بارها شنیده شده است اما هنوز هیچ چیز درباره او نهایی نیست. البته استقلالی ها در خرید میلیچ کاملا چراغ خاموش عمل کردند و شاید این بار نیز شاهد رو شدن یک سورپرایز از سوی فتحی و همکاران او برای استقلال باشیم.

 

1428360

 

دیدگاه‌ها