کد خبر : 1632148 | 02 شهریور 1398 ساعت 14:37 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکیپ: نشانه های صلح بین نیمار و پی اس جی

به ادعای نشریه معتبر فرانسوی، نیمار و پی اس جی در مسیر صلح با یکدیگر قرار گرفته اند.

اکیپ: نشانه های صلح بین نیمار و پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از ده روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، وضعیت نیمار هنوز نامشخص است. در حالی که هر روز شایعاتی در مورد انتقال او به بارسا و رئال شنیده می شود، امروز نشریه اکیپ خبر از احتمال آشتی بین ستاره برزیلی و پی اس جی داد. اطرافیان نیمار حالا از این بیم دارند که جدایی او بیش از همیشه مشکل شده باشد.

بارسا، رئال و حتی یوونتوس در صدد جذب نیمار هستند و خود نیمار هم شرایط مطلوبی در باشگاه فرانسوی ندارد و دو هفته پیش در اولین بازی پی اس جی در لوشامپیونا مورد توهین هواداران قرار گرفت. نیمار در آن بازی حضور نداشت ولی این مانع از شعارهای هواداران پی اس جی علیه او نشد.

 

 

1427217

 

 

تاکنون دو پیشنهاد بارسا برای نیمار را پی اس جی رد کرده و رئال و یووه هنوز اقدامی جدی انجام نداده اند و منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات هستند. پی اس جی هرچند تمایل به فروش نیمار دارد ولی نه به هر قیمتی و به همین دلیل تاکنون حاضر به قبول پیشنهادات بارسلونا نشده است.

نیمار چند روزی است که به تمرینات گروهی اضافه شده و امروز نیز بدون مشکل تمرین کرد و به نظر، او حالا آمادگی حضور در میدان برای پی اس جی را دارد. این احتمال بالاست که نیمار حتی در فهرست 18 نفره بازی با تولوز نیز قرار بگیرد؛ با توجه به اینکه نشانه هایی از صلح بین او و کادر فنی و نیز سران باشگاه مشاهده می شود.

توماس توخل سرمربی پی اس جی بی تاب قرار دادن نیمار در ترکیب اصلی تیمش است اما در باشگاه هنوز تردیدهایی دارند چرا که مشخص نیست فردا هواداران چه واکنشی علیه نیمار نشان خواهند داد. اکیپ امروز تیتر زده است که دیگر جنگی بین نیمار و پی اس جی وجود ندارد و با توجه به اینکه هیچکدام از تیم های خواهان او تلاشی واقعی و جدی برای جذب او نشان نداده اند، احتمال ماندنی شدن او برای فصل جاری بسیار بیشتر از گذشته شده است.

 

 

1428852

 

دیدگاه‌ها