کد خبر : 1632155 | 02 شهریور 1398 ساعت 14:54 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار جدی باشگاه بارسلونا به ایجنت دمبله

روز گذشته و در نشست بین مدیر فنی بارسا و ایجنت عثمان دمبله، باشگاه بارسلونا مراتب نارضایتی شدید خود از عملکرد این بازیکن را ابراز داشت.

هشدار جدی باشگاه بارسلونا به ایجنت دمبله

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، عثمان دمبله ستاره فرانسوی جوان بارسلونا دو سال پس از پیوستنش به این باشگاه تبدیل به بازیکنی پرحاشیه و بی انضباط شده است. البته او در دورتموند هم شخصیتی بی انضباط بود ولی این مساله در بارسا نمود بیشتری پیدا کرده است.

 

 

1428536

 

 

دمبله به دلیل هفت مصدومیت در دو سال اخیر، 44 بازی را از دست داده و 250 روز را بدون فعالیت فوتبالی سپری کرده است. دیر حاضر شدن در تمرینات و بی توجهی به دستورات تیم های پزشکی و تغذیه را یکی از مهمترین دلایل مصدومیت های گاه و بیگاه او می دانند. مصدومیت هفته پیش او که به دلیل بی توجهی به دستورات پزشکان بارسا بود، خشم این باشگاه را به دنبال داشت.

دمبله پس از بازی جمعه گذشته مقابل بیلبائو، از ناحیه عضلات ساق پا احساس درد کرد با این حال به توصیه پزشکان برای حضور در تست های پزشکی روز شنبه گوش نکرد و روز دوشنبه با شروع تمرین عنوان داشت که به دلیل شدت درد قادر به ادامه کار نیست. در نهایت مشخص شد او باید 5 هفته به دور از میادین باشد.

 

 

1428856

 

 

روز گذشته نشستی بین اریک آبیدال و موسی سیسوکو(مدیر برنامه های دمبله) در باشگاه بارسلونا برگزار شد و آبیدال نارضایتی شدید خود و باشگاه را از ستاره جوان فرانسوی ابراز داشت و گفت که باشگاه از دمبله ناامید شده است. در این نشست ایجنت دمبله به دفاع از موکلش پرداخت با این حال پذیرفت که دمبله باید به صدای بدنش گوش بدهد و توصیه های پزشکی را جدی تر بگیرد.

یک سال پیش نشستی مشابه برگزار شده بود و بارسلونا نسبت به بی انضباطی های مکرر دمبله هشدار داده بود. آبیدال در نشست دیروز گفته است که فعلا جریمه مالی برای دمبله درنظر گرفته نخواهد شد ولی او باید به صورت جدی نسبت به رفتار و زندگی شخصی اش تجدید نظر کند.

 

 

دیدگاه‌ها