کد خبر : 1632419 | 03 شهریور 1398 ساعت 15:03 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانی که راحت از جمع آبی ها جدا شدند

خوشبختی یک هفته‌ای برای جدا شده‌های استقلال

بازیکنان جدا شده استقلال که هم اکنون در ایران فعالیت می کنند اکثرا در هفته اول نمایش خوبی داشتند.

خوشبختی یک هفته‌ای برای جدا شده‌های استقلال

به گزارش ورزش سه، در فصل نقل و انتقالات نفرات زیادی از استقلال جدا شدند که از بین آنها تعدادی فوتبال شان را در خارج از ایران و تعدادی در تیم های داخلی ادامه می دهند.

 

در بین بازیکنان جدا شده از استقلال که در لیگ برتر فوتبال خود را ادامه می دهند آمار نشان می دهد که آنها هرکدام از موفق ترین بازیکنان تیم شان بودند و نقش مهمی در موفقیت های تیم شان داشتند، از روح الله باقری، مهدی رحمتی و فرشاد محمدی مهر که نقش اصلی اولین پیروز تیم شان بودند تا نورافکن که در اولین بازی سپاهان دو پاس گل داد و البته میثم تیموری که در بازی اول در ترکیب اصلی تیم پرستاره تراکتورسازی قرار گرفت.

 

استقلالی‌های سابق نقش اصلی اولین پیروزی یحیی

 

یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات از خروجی های پرتعداد استقلال نهایت استفاده را کرد، او مهدی رحمتی را به عنوان کاپیتان برای شهرخودرو به خدمت گرفت. در این بازی مهدی رحمتی یک عکس العمل بسیار خوب داشت و شوت از پشت محوطه جریمه را از زیر تیرک دروازه بیرون کشید.

 

1429205

 

فرشاد محمدی در حضور یک نیمه ای خود در ترکیب شهر خودرو پاس گل اول این تیم را با یک سانتر دقیق به یونس شاکری داد و روح الله باقری هم با یک شوت از راه دور شبیه بازیکنان فوتسال گل دوم این تیم را زد.

 

این یعنی سه خرید یحیی گل محمدی از استقلال در هفته اول حسابی سرمربی شهر خودرو را روسفید کردند.

 

1429206

 

1429208

 

استارت نورافکن با دو پاس گل

 

امید نورافکن آنقدر بازیکن مهمی برای امیرقلعه نویی بود که تنها چند روز بعد از عقد قرارداد با سپاهان او را با شروع نیمه دوم به جای محسن مسلمان وارد زمین کند.

 

او در پست هافبک دفاعی بازی کرد اما پاس گل اول و سوم تیمش را از سمت چپ برای کومان و رضا میرزایی ارسال کرد.

 

نمایش یک نیمه ای نورافکن در ترکیب سپاهان یک بار دیگر نشان می دهد چرا امیرقلعه نویی اینقدر روی جذب این بازیکن تاکید داشت و البته یک سوال بی جواب، اینکه چرا استقلالی ها هرگز تلاشی برای نگه داشتن این بازیکن نکردند.

 

تیموری و سهرابیان دنیزلی و صادقی را روسفید کردند

 

اما در هفته اول لیگ آرمین سهرابیان در ترکیب ثابت سایپا در پست دفاع وسط به میدان  رفت، او در این بازی نمایش خوبی داشت و یک بار هم با یک تکل شجاعانه دروازه تیمش را نجات داد.


میثم تیموری هم که در یک فصل حضور در استقلال دقایقی اندکی برای این تیم بازی کرده بود، در بازی هفته اول در ترکیب تیم پرستاره تراکتورسازی به میدان رفت و برابر نفت مسجد سلیمان یک ضربه زد که مدافع حریف از روی خط آن را دفع کرد.

 

1429207

دیدگاه‌ها