کد خبر : 1632613 | 04 شهریور 1398 ساعت 13:50 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید دو بازیکن یونایتد از ستاره جدید این تیم

هری مگوایر انگار سالها است یونایتدی بوده

دو بازیکن منچستریونایتد دیوگو دالوت و لی گرنت از هری مگوایر ستاره جدید تیم‌شان تمجید کرده و می‌گویند او در این زمان کوتاه به خوبی در ترکیب شیاطین سرخ جا افتاده است.

هری مگوایر انگار سالها است یونایتدی بوده

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هری مگوایر، ستاره جدید منچستریونایتد که در اواخر تابستان جاری از لسترسیتی جدا شده و به شیاطین سرخ پیوست، باعث شده هم‌تیمی‌های او در یونایتد به تحسین همبازی جدیدشان پرداخته و عملکرد او در زمین چمن و شخصیتش در رختکن را استثنایی معرفی کنند. دیوگو دالوت و لی گرنت دو بازیکن یونایتد از جمله کسانی هستند که در گفتگو با وبسایت رسمی یونایتد به تحسین ستاره جدید خط دفاعی تیم‌شان پرداختند.

 

1429488

 

لی گرنت در گفتگو با وبسایت یونایتد گفت:" انتقال مگوایر به یونایتد بدون هیچ مشکلی انجام شده. هری بلافاصله در تیم جا افتاده و هم با بچه‌ها رابطه خیلی خوبی برقرار کرده و هم ذهنیت و روحیه خاص یونایتد را جذب کرده. او واقعا یک فوتبالیست استثنایی است".

 

گرنت در ادامه گفت:" از همه مهمتر کیفیت فوتبال او است که آن را در بازی با چلسی به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت. او در اولدترافورد مقابل هواداران یونایتد آنقدر راحت بازی می‌کند که انگار سالها است یونایتدی بوده".

 

دیوگو دالوت دیگر بازیکن یونایتد هم با تحسین مگوایر گفت:" او خیلی آرام است و به بهترین شکل در باشگاه جا افتاده. مگوایر مرد خیلی خوب و متواضعی است و به سرعت توانسته خودش را با محیط جدید تطبیق دهد".

 

دالوت در ادامه اضافه کرد:" ما به کمک به مگوایر ادامه خواهیم داد تا هر چه بیشتر اینجا احساس راحتی کند ولی به نظر من او تا همینجا به همه ثابت کرده که برای درخشش در این باشگاه آماده است".

 

دیدگاه‌ها