کد خبر : 1632706 | 04 شهریور 1398 ساعت 20:35 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوال بزرگ بارسلونا؛ در صورت بازگشت مسی و جذب نیمار

سوال اصلی این است که پس از بازگشت سوارز و مسی به ترکیب و البته جذب نیمار چه تغییراتی در بارسلونای جذاب شب گذشته به وجود می‌آید.

سوال بزرگ بارسلونا؛ در صورت بازگشت مسی و جذب نیمار

به گزارش "ورزش ‌سه"، تصور بارسلونای بدون مسی تقریبا برای هواداران این تیم بسیار سخت است. علاوه بر این سوارز هم اگر نباشد خط حمله آبی و اناری‌ها به طور کامل خلع سلاح  می‌شود و امیدی به گلزنی آن‌ها نخواهد بود. مسئله‌ای که به طور کامل در جدال با اتلتیکو بیلبائو خود را نشان داد و شب گذشته می‌توانست برابر بتیس تکرار شود که درخشش مثلثی به نام کارلوس پرز، گریژمان و سرجیو روبرتو مانع از آن شد. دو گل و یک پاس گل از ستاره فرانسوی، دو پاس گل از روبرتو و یک گل از پرز که از بارسای جذاب بدون مسی و سوارز رونمایی کرد. 

 

1429401


اما مدت‌‌هاست که از تمایل شدید بارسلونا برای خرید دوباره نیمار سخن به گوش می‌رسد. موضوعی که طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی برای آخرین مرتبه توسط سران این تیم کاتالونیایی پیگیری می‌شود و آن‌ها برای جذب این ستاره برزیلی به باشگاه فرانسوی درخواست می‌دهند. حالا این سوال به وجود می‌آید که پس از بازگشت مسی و سوارز و البته جذب نیمار و با حضور گریژمان چه تغییری در ترکیب بارسلونا به وجود می‌آید. 


در صورت جذب نیمار، مخوف ترین خط آتش در اختیار بارسلونا است. در این صورت ستاره برزیلی به مانند سابق در سمت چپ خط حمله به کار گرفته می‌شود. در نوک حمله نیز به مانند همیشه لوییز سوارز حضور دارد و بازیکن فیکس والورده خواهد بود. با این حال تغییرات در سمت راست جذاب تر خواهد شد. جایی که گریژمان جایگزین مسی می‌شود. سوال اصلی اینجاست که فوق ستاره آرژانتینی در کدام منطقه از زمین به کار گرفته می‌شود. بهترین منطقه حالا برای او پشت مهاجمان است. تصور کنید پشت سر این سه ستاره، فوق ستاره‎ای به نام مسی بازی می‌کند که وظیفه تغذیه از آن‌‎ها را بر عهده دارد. زمانی هم که گره در مسابقه ایجاد می‌شود، کاپیتان آبی و اناری‌ها به راحتی آن را با یک فرمول ساده باز می‌کند و به همین دلیل است که می‌گوییم خطرناک ترین خط حمله در خدمت بارسلونا خواهد بود. 

 

1428776


پشت سر مسی هم دو بازیکن آماده به نام‌های سرجیو بوسکتس و دی یونگ هلندی قرار دارند که عنصر جوانی و تجربه را در خط هافبک بالا برده و می‌توانند میانه میدان را در اختیار بگیرند. بگذارید سری به نیمکت ذخیره‌های بارسا بیاندازیم، جایی که اسامی ستاره‌هایی مثل ایوان راکیتیچ، آرتور، رافینیا ، عثمان دمبله، آرتور ویدال و حتی کارلوس پرز جوانی را می‌بیند که هر یک می‌توانند در نوبه خود فیکس باشند و برای موفقیت یک تیم کافی هستند. 


البته در این بین سرجیو روبرتو بار دیگر به سمت راست منطقه دفاعی بازمی‌گردد و نلسون سمدو به نیمکت می‌رود. از بین پیکه، اومتیتی و لنگلت دو بازیکن در مرکز خط دفاعی قرار می‌گیرند و دیگری به نیمکت تبعید می‌شود و سمت چپ نیز به مانند سال‌های اخیر در انحصار آلبا است. خط دروازه نیز دو گلر آماده مثل ترشتگن و نتو به خود می‌بیند. 


در نهایت باید دید که مدیران بارسا موفق به جذب نیمار خواهند شد یا خیر. که در صورت عدم جذب ستاره برزیلی، گریژمان به سمت چپ می‌رود و مسی به مانند همیشه در جناح راست بازی می‌کند و آرتور یا رافینیا یک کدام در خط هافبک قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها