کد خبر : 1632779 | 05 شهریور 1398 ساعت 10:20 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: نیمار نباید از PSG جدا شود

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی خط دفاعی پاری سن ژرمن می‌گوید نیمار عضوی بسیار مهم از PSG است و می‌تواند دل هواداران این تیم را بدست آورد.

تیاگو سیلوا: نیمار نباید از PSG جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره احتمال جدایی نیمار از PSG همچنان به قوت پابرجا است و او تا این لحظه در بازی‌های انجام شده پاری سن ژرمن در فصل جدید لوشامپیونا حضور نداشته، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و همبازی نیمار در PSG می‌گوید نیمار عضوی بسیار مهم از تیم پاری سن ژرمن بوده و نباید از باشگاه پاریسی جدا شود. سیلوا می‌گوید نیمار می‌تواند رابطه خود با هواداران را بهبود داده و دل هواداران PSG را بدست آورد.

 

1429660

 

سیلوا در این باره گفت:" نیمار عضو هر تیمی باشد بازیکنی است که آن تیم نمی‌تواند از خیر داشتنش بگذرد. او در بارسا چنین اهمیتی داشت و برای ما هم همینقدر مهم است".

 

مدافع برزیلی در ادامه گفت:" مشکلاتی که الان وجود دارد مشکلات خاصی است بین بازیکن و باشگاه و ما نمی‌توانیم در آن دخالت کنیم. ولی من شخصا امیدوارم که نیمار در این تیم ماندگار شود. بله من این را به نیمار گفته‌ام. ولی دیگر نمی‌شود دائم به او گفت بمان، بمان، بمان ...".

 

تیاگو سیلوا در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" من دقیقا نمی‌دانم بین او و باشگاه چه می‌گذرد ولی واقعیت این است که لحظه شماری می‌کنم تا پنجره نقل و انتقالات هر چه سریعتر بسته شود چون دیگر تحملش را ندارم".

 

دیدگاه‌ها