کد خبر : 1632839 | 05 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق محمد صلاح:

صلاح در بازل که بود به موفقیتش شک داشتم

سرمربی سابق محمد صلاح در بازل سوئیس از او به عنوان قاتلی آرام یاد کرده و می‌گوید در زمان حضور او در بازل نسبت به موفقیتش در بالاترین سطح فوتبال شک داشته.

صلاح در بازل که بود به موفقیتش شک داشتم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در زمان حضور او در بازل سوئیس، هایکو فوگل می‌گوید صلاح یک گلزن تمام‌عیار و قاتلی آرام است ولی او در زمان بازی صلاح در بازل نسبت به روحیه و ذهنیت او دچار تردید بوده و بعید می‌دانسته ستاره مصری بتواند در بالاترین سطح فوتبال بدرخشد.

 

1429702

 

ستاره بخت صلاح از سال 2017 و از زمان انتقال او به لیورپول از رم درخشیدن گرفت و او در آنفیلد بود که به یکی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال تبدیل شد. سرمربی سابق ستاره مصری در بازل سوئیس می‌گوید در زمان کار باصلاح در این تیم هرگز نسبت به استعداد فیزیکی او تردید نداشته ولی معتقد بوده ضعف او از نظر روحی و ذهنی مانع از درخشش در بالاترین سطح خواهد شد.

 

فوگل در گفتگو درباره صلاح گفت:" محمد صلاح همه چیز داشت، سرعت، تمام‌کنندگی و استفاده عالی از پای چپ. ولی اگر بگویم آن زمان معتقد بودم که صلاح تا این حد خواهد درخشید دروغ گفته‌ام".

 

سرمربی سابق صلاح در بازل سوئیس در ادامه گفت:" راستش را بخواهید راجع به بعضی دیگر از بازیکنانم بیشتر از صلاح مطمئن بودم. برای مثال من تونی کروس و ادن هازارد را زمانی دیدم که پانزده ساله بودند. ولی جالب اینجا است که سال گذشته وقتی صلاح را دیدم متوجه شدم هنوز تغییری نکرده و همان صلاح است".

 

فوگل در ادامه گفت:" اگر صلاح را بشناسید می‌دانید که او مثل بقیه ستاره‌های بزرگ نیست. او شخصیت آرام و باوقاری دارد. من همیشه می‌دانستم صلاح بازیکن برجسته‌ای است ولی به ذهنیت و روحیه‌اش شک داشتم. صلاح یک قاتل آرام است".

 

دیدگاه‌ها