کد خبر : 1632882 | 05 شهریور 1398 ساعت 15:35 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

ناامیدی بازیکنان رئال نسبت به جذب نیمار

رختکن رئال مادرید هیچ مشکلی با ورود نیمار ندارد و حضور او را برای ارتقا سطح کیفی تیم حیاتی می بیند ولی نسبت به رقم خوردن این انتقال خوشبین نیست.

ناامیدی بازیکنان رئال نسبت به جذب نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله تنها شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همه منتظر روشن شدن وضعیت نیمار هستند. در حال حاضر سران دو باشگاه پی اس جی و بارسلونا در پاریس مشغول مذاکره هستند و هرچند مواضع آنها دور از یکدیگر است ولی رسیدن به یک نتیجه مشترک، دور از ذهن نیست.

در رئال اما اطمینان دارند که پی اس جی نیمار را به بارسلونا نخواهد داد و فرصت این را خواهند داشت تا در روزهای باقیمانده برای جذب نیمار وارد عمل شوند هرچند بسیاری معتقدند اگر مذاکرات پی اس جی و بارسا با شکست مواجه شود، نیمار در پاریس ماندنی خواهد شد و رئال هیچ تلاشی برای جذب نیمار نخواهد کرد.

 

 

1426238

 

 

شب گذشته خوانفه سانز خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال در برنامه ال چیرینگیتو فاش ساخت که در صحبت با چند بازیکن رئال پس از تساوی خانگی مقابل وایادولید متوجه شده است که آنها جذب نیمار را حیاتی می دانند و معتقدند که ستاره برزیلی می تواند روحیه  و اعتماد به نفسی تازه به تیم تزریق کند. با این حال آنها نسبت به این قضیه بدبینند و اعتقاد دارند که در روزهای باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، هیچ اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد.

برای تایید حرف های سانز می توان به مصاحبه راموس پس از بازی با وایادولید رجوع کرد که در تمجید از نیمار گفت که او را جزو سه بازیکن برتر دنیا می داند ولی حاضر نشد در مورد احتمال عملی شدن انتقال او اظهار نظر کند.

 

دیدگاه‌ها