کد خبر : 1632931 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:47 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

به صورت ضمنی با تعویق بازی ما موافقت شده؛

تابش: نمی‌دانیم جایزه‌های سپاهان کجا هستند !

مسعود تابش مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می گوید درخواست این تیم برای تعویق دیدار برابر ماشین سازی معقول است.

تابش: نمی‌دانیم جایزه‌های سپاهان کجا هستند !

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" توضیحات کاملی در مورد شرایط این روزهای طلایی پوشان ارائه داد؛ از عدم حضور هیچ نماینده ای از باشگاه سپاهان در مراسم برترین ها تا درخواست تعویق بازی برابر ماشین سازی که شایعات زیادی در مورد دلایل آن ایجاد شده است. در ادامه گفتگوی ما با مدیرعامل سپاهان را می خوانید.


در بوشهر واقعا بازی کردن سخت بود


تابش در مورد پیروزی پر گل تیم فوتبال باشگاه و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی گفت:
خب تیم ما آماده بود. بچه ها خیلی خوب تمرین کرده اند. ما بر اساس نیاز یارگیری کردیم و سعی کردیم استخوان بندی تیم فصل گذشته را حفظ کنیم. ضمن اینکه سه چهار بازیکن اصلی ما مثل استنلی، حسینی، بحیرایی و ایران پوریان هم نبودند. با این حال خدا را شکر. تیم خوبی داریم. در آن شرایط آب و هوایی واقعا بازی کردن سخت است. میزان رطوبت 75 درصد بود. هوا هم به شدت گرم بود.


ماشین سازی و تراکتورسازی که مشکل پرواز ندارند


از تابش در رابطه با درخواست تعویق دیدار سپاهان برابر ماشین سازی پرسیدیم؛ اینکه سازمان لیگ به صورت رسمی با درخواست باشگاه موافقت کرده یا خیر. او در این زمینه توضیح داد: هنوز به صورت کتبی به ما اعلام نکرده اند. این وسط نمی دانم چرا ماشین سازی اعتراض دارد. بعد از مسابقه هفته دوم، لیگ 10، 15 روز تعطیل می شود. سازمان لیگ از ما خواست که بازی به تعویق بیافتد و ما پذیرفتیم. اتفاقا خیلی نزدیک مسابقه هم گفتند؛ در صورتی که ما چند روز مانده به بازی و صبح یکشنبه به صورت مکتوب به سازمان لیگ درخواست دادیم. حالا می گویند بلیت تهیه شده؛ ماشین سازی و تراکتور که خدا را شکر مشکل پرواز ندارند.

 

با درخواست ما موافقت ضمنی شده است


 
مدیرعامل سپاهان ادامه داد: ما دو سه روز در آن شرایط بوشهر ماندیم و هزینه سنگینی متحمل شدیم. قرار بود جمعه بازی کنیم ولی شنبه بازی کردیم. حالا هم درخواست معقولی داریم. با درخواست ما به صورت ضمنی موافقت کرده اند، و امیدواریم رسمی شود. دلیلی هم برای عدم پذیرش درخواست ما وجود ندارد، چون پس از بازی ما هم که لیگ متاسفانه تعطیل می شود و مشکلی برای تیمی ایجاد نمی شود.


شاید برخی  رسانه ها با ما خیلی دوست هستند


سوال بعدی ما از مدیرعامل سپاهان در رابطه با آخرین شرایط نقش جهان بود؛ اینکه برخی رسانه ها خبری با این مضمون منتشر کرده اند که تعویق بازی برای استراحت بهانه است و در واقع نقش جهان آماده برگزاری مسابقه نشده است. تابش در این رابطه تاکید کرد: اصلا اینگونه نیست. شرایط نقش جهان خیلی خوب است. نقش جهان از اکثریت قریب به اتفاق ورزشگاه هایی که در هفته اول بازی برگزار کردند، شرایط خیلی بهتری دارد. در بازی های هفته اول دیدیم که کم و بیش استانداردها رعایت نشده بود. نمی دانم چرا این خبر را زده اند؛ شاید خیلی با ما دوست هستند. از کجا می دانند شرایط ما آماده نیست؟در هفته اول خودتان دیدید در برخی از ورزشگاه ها، هواداران از زیر گیت رفتند و بلیت نداشتند. بعضی ورزشگاه ها رایگان بازی را برگزار کردند و حالا نمی دانم چرا این مسائل در مورد نقش جهان مطرح می شود.

 

تعویق  بازی ربطی به نقش جهان ندارد


تابش ادامه داد: ما اگر پنج شنبه هم بخواهند بازی را برگزار کنیم، آماده ایم. صحبت اصلی اما این است؛ ما یک روز بازی‌مان  عقب افتاده و شرایط سختی داشتیم و  به همین دلیل درخواست تعویق دادیم. این موضوع اصلا ربطی به مسائل دیگر ندارد. آن خبرگزاری ها بگویند، از کجا خبرشان را گرفته اند و با چه منظوری این اخبار منتشر می شود.

 

تعویق بازی با شاهین باعث شد در مراسم نباشیم


سوال بعدی از مدیرعامل سپاهان در رابطه با مراسم برترین ها بود و از تابش پرسیدیم چرا نماینده ای از باشگاه در مراسم حضور نداشت. او در واکنش به این سوال گفت: جالب است که خودم علاقمند بودم، در مراسم باشم و  آقای قلعه نویی هم دعوت شده بود. با توجه به اینکه یک روز بازی ما به تعویق افتاد، نتوانستیم در مراسم شرکت کنیم. البته کاری  به شرایط انتخاب شدگان هم نداریم.

 


محمد کریمی می توانست پدیده لیگ باشد


مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از افرادی که به عنوان بهترین‌ها  انتخاب شدند، رضایت دارد یا خیر، افزود: آقای قلعه نویی که اصلا در میان کاندیدها نبودند. نفری هم داشتیم که می توانست پدیده لیگ باشد. محمد کریمی از لیگ یک به ترکیب ما اضافه شد. او از لیگ یک آمد و آقای پاس گل شد؛ بارها در تیم منتخب هفته بود. به هر حال نمی دانم مبنای انتخابات چه بوده است ولی ما می توانستیم نفرات دیگری داشته باشیم. با این حال انتخاب انجام شده و برترین ها انتخاب شده اند که به آنها تبریک می گویم.

 

هیئت فوتبال اصفهان نماینده ما نبود


چرا نماینده ای در مراسم برترین ها نداشتید. دلیل این موضوع چه چیزی بود. تابش در رابطه با این سوال گفت: ما اصلا نماینده ای نداشتیم، چون ظاهرا مهم نبود که سپاهان در مراسم باشد یا نباشد! بازی ما را عقب انداختند و خود سازمان لیگ  بود که بازی را عقب انداخت.


در مراسم جوایز شما را یکی از اعضای هیئت فوتبال استان اصفهان می گرفت (جایزه مهدی کیانی و پیام نیازمند). شما به او این مسئولیت را داده بودید. تابش عنوان کرد: نمی دانم. آن عضو هیئت فوتبال خودش تصمیم گرفت جوایز را بگیرد.

 

در باشگاه کسی از جوایز خبر ندارد


تابش در مورد اینکه جوایز را تحویل گرفته اند یا خیر، اضافه کرد: هنوز نداده اند. در باشگاه هم کسی خبر ندارد.

 

مربی بانوان سپاهان جایزه کی روش را گرفت


مدیرعامل سپاهان ادامه داد: آن خانمی هم که جایزه استنلی کی روش را دریافت کرد، مربی تیم بانوان سپاهان خانم شهبازی هستند. آنها در مراسم حضور داشتند و فکر می کردند خانم دباغی یا فرهمند می توانند بهترین بازیکن فوتبال بانوان شوند.


90 درصد تیم های باشگاه ما قهرمان شده اند


تابش حرف هایش در مورد شرایط سپاهان را اینگونه ادامه داد: بارها گفته ام ما فقط بحث تیم فوتبال نداریم. تمام تیم های ما در رشته های مختلف شرایط بسیار خوبی داشته اند. والیبال ما به سوپر لیگ رسیده؛ در بانوان فعال هستیم؛ ما بیش از 80 تیم داریم، که 90 درصد قهرمان شده اند. در فوتبال، در تمام رده ها به غیر از نوجوانان قهرمان شدیم که تیم نوجوانان هم نائب قهرمان شد. تیم آکادمی ما نمونه شناخته شده و این نبوده که فقط تیم بزرگسالان ما موفق باشد. به هر حال این موفقیت حاصل کار تمام مجموعه باشگاه، آقای عظیمان رئیس کارخانه فولاد و سایر اعضای کارخانه است که باید از همه آنها تشکر کنیم.

دیدگاه‌ها