کد خبر : 1632938 | 05 شهریور 1398 ساعت 19:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان 1 - داماش 1؛ گلر ملوان، ستاره‌ی دربی گیلان

لیگ یک/ داماش با امتیاز از ال گیلانو خارج شد

دیدار سنتی تیم‌های ملوان و داماش نهایتا با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

لیگ یک/ داماش با امتیاز از ال گیلانو خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ دسته یک تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان دربی حساس و سنتی ال گیلانو را در ورزشگاه تختی انزلی برگزار کردند.

 

تیم ملوان که در دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته بود، در اوایل نیمه دوم این بازی موفق شد توسط علی امیری به گل برسد. پیروزی شیرین در ال گیلانو  برای انزلی چی ها ادامه دار بود تا اینکه داماش در واپسین دقایق این بازی حساس گل تساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

 

جابر نصیری زننده تک گل تیم داماش در بازی امروز بود و کمک کرد تا شاگردان سیامک فراهانی از باخت در دربی سنتی گیلان بگریزند. تیم داماش که می توانست در صورت برد در بازی امروز صدرنشین لیگ یک شود، هم اکنون با 5 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و ملوان هم که برد امروز کمک بزرگی به شرایطش می کرد، در حال حاضر با 2 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارد.

 

انزلی‌چیها که بخاطر حواشی فراوان طی چند روز گذشته و نداشتن بازیکن و امکانات با افشاگری و کناره‌گیری علی لطیفی از سرمربیگری ملوان، با جذب چند بازیکن و آرتا منهاجی به‌عنوان سرمربی موقت روی نیمکت بهره می‌بردند، نتوانستند از امتیاز میزبانی و بازیکنان تازه وارد استفاده کنند و بسیار خوش شانس بودند که روی بی دقتی مهاجمان داماش و درخشش خارق العاده دروازه بان جوانشان یک امتیاز کسب کردند.


هر چند بازی با نتیجه تساوی پایان یافت ولی به دلیل حساسیت فراوان و کری شدید بین طرفداران دو تیم بدلیل میزبانی انزلی‌چیها نتیجه تساوی در این دیدار حساس برای رشتی‌ها پیروزی محسوب می‌شود.

 

دیدگاه‌ها