کد خبر : 1632989 | 05 شهریور 1398 ساعت 23:25 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

راجا ناینگولان:

فوتبال حواسم را نسبت به مشکلات پرت می کند

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی و سابق اینتر در مورد جدایی از اینتر صحبت کرد.

فوتبال حواسم را نسبت به مشکلات پرت می کند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال بعد از انتقال راجا ناینگولان از رم به اینتر، این هافبک بلژیکی مورد غضب آنتونیو کونته قرار گرفته و از جمع بازیکنان اینتر جدا شد. به تازگی همسر راجا ناینگولان مبتلا به بیماری سرطان شده و این بازیکن که اخیرا راهی کالیاری شده مدعی شد با فوتبال بازی کردن مشکلات خود را فراموش می کند.

 

1379930

 

راجا ناینگولان گفت: "فوتبال من را نجات داده است و هنوز هم این روند ادامه دارد. فوتبال باعث می شود حواس من از احساس پریشانی نسبت به مشکلات شخصی که 24 ساعت شبانه روز با من هستند پرت شود و بازی کردن باعث می شود من احساس راحتی کنم.

 

آنتونیو کونته ؟ من آرزو می کنم که او دورانی فوق العاده در اینتر داشته باشد و او دارای ذهنیتی بسیار خوب است. اما گاهی اوقات در زندگی همه چیز به شکلی که شما امیدوار هستید پیش نمی رود. من با هم تیمی سابق خود در تیم اینتر صمیمانه خداحافظی کردم.

 

من یک فصل پرفراز و نشیب را در این تیم تجربه کردم. می دانم که بازی یکشنبه دشوار است، اما کالیاری باید واکنش نشان دهد و این تیم در گذشته ثابت کرده که مقابل تیم های بزرگ خوب عمل می کند. من نیز سعی خواهم کرد که کار خود را خوب انجام دهم."

دیدگاه‌ها