کد خبر : 1633107 | 06 شهریور 1398 ساعت 15:05 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

تونی فریکسا:

امیدوارم قضیه بازگشت نیمار به بارسا دروغ باشد

تونی فریکسا یکی از مدیران بلندپایه سابق بارسلونا و کاندید ریاست این باشگاه در سال 2015، با بازگشت نیمار کاملا مخالف است.

امیدوارم قضیه بازگشت نیمار به بارسا دروغ باشد

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله تنها پنج روز تا پایان نقل و انتقالات، نیمار نزدیک تر از همیشه به بارسلونا است اما مدیر سابق بارسا و کاندید ریاست این باشگاه در سال 2015 با این قضیه کاملا مخالف است.

 

 

1430024

 

 

پس از اینکه پی اس جی دو پیشنهاد اول بارسلونا برای نیمار را رد کرد، روز گذشته جلسه ای چند ساعته بین مدیران دو باشگاه برگزار شد و البته توافقی هم حاصل نشد ولی بارسلونا حالا خوشبین تر از گذشته برای بازگرداندن ستاره برزیلی است. قرار است پی اس جی تا امشب پاسخ نهایی خود در مورد انتقال نیمار را بدهد. امید بارسلونا در درجه اول به خود نیمار است چرا که او مستقیما از سران پی اس جی درخواست کرده تا مجوز جدایی او و بازگشتش به بارسلونا را صادر کنند و احتمال پیوستنش به رئال را نیز به طور قطعی رد کرده است. 

 

 

Image result for toni Freixa neymar

 

 

تونی فریکسا در مصاحبه با رادیو مارکا و در مورد احتمال بازگشت نیمار به بارسا گفت:« بارسا به نیمار نزدیک تر شده؟ چیزی که به آن نزدیک تر شده ایم، بی ثباتی اقتصادی و به خطر افتادن پروژه های ورزشی باشگاه است. شاید هر باشگاهی علاقه مند به جذب نیمار باشد ولی این باشگاه نباید بارسلونا باشد.

از تمام این قضایا گیج و حیرانم و اصلا درک نمی کنم چرا بارسا این همه به بازگرداندن نیمار اصرار دارد. امیدوارم همه این داستان ها دروغی بیش نباشد. بخش گول زننده این ماجرا آنجاست که عنوان می شود مسی کسی است که به بازگشت نیمار اصرار دارد تا به این طریق باعث گمراه شدن توجهات نسبت به مدیریت شوند.»

 

 

دیدگاه‌ها