کد خبر : 1633115 | 06 شهریور 1398 ساعت 15:35 | 55.5K بازدید | 0 دیدگاه

پزشک سابق کلمبیا

خامس حتی یک درصد رونالدو حرفه ای نیست

پزشک سابق تیم ملی کلمبیا انتقاداتی تند را متوجه خامس رودریگز کرد و او را مقصر اول تمام مصدومیت هایش دانست.

خامس حتی یک درصد رونالدو حرفه ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز که پس از دو سال حضور قرضی در بایرن به رئال برگشته، در اولین بازی فصل خود نتوانست کار را به اتمام برساند و به دلیل مصدومیت، تعویض شد. دو روز پیش نیز تیم پزشکی رئال اعلام کرد ستاره کلمبیایی دو تا سه هفته به دور از میادین خواهد ماند.

 

 

1430030

 

 

هکتور فابیو کروز پزشک سابق تیم ملی کلمبیا رفتارهای غیرحرفه ای خامس را دلیل اصلی مصدومیت هایش عنوان کرد. او در مصاحبه با "فوتبول رد"، گفت:« این پسر روی فوتبال تمرکز کافی را ندارد. او در تابستان به جای اینکه خود را برای فصل جدید آماده کند، بیشتر به فکر سر و وضع خود بود. رئال گمان می کند خامس یک بازیکن حرفه ای است ولی او اصلا خوش فکر نیست.

خامس وقتی در بایرن بود، دچار مصدومیت شد ولی به جای تمرکز روی بهبودی، از این جشن به آن جشن می رفت. چنین بازیکنی چگونه می تواند به موقع برگردد؟ اگر او به توصیه پزشکان عمل کند، نه تنها مصدومیت هایش بر نمی گردند که زودتر از انتظار در دسترس مربی قرار می گیرد. من مصدومیت او را پیش بینی کرده بودم چون می دانم خوب تمرین نمی کند.

او پس از جام جهانی 2018 مصدوم شد ولی به جای اینکه هر چه زودتر روند معالجات را شروع کند، وقتش را صرف تعطیلات در کشتی تفریحی خود و نیز سفر به نقاط مختلف با هواپیمای اختصاصی خود کرد. امسال هم پس از کوپا آمه ریکا راهی مدیین شد و روزها بدون اینکه تمرینات اختصاصی داشته باشد، به خوشگذرانی پرداخت.»

 

کروز ادامه داد:« رونالدو را مثال می زنم. او امسال پس از یک هفته تعطیلات کنار خانواده، تمرینات اختصاصی اش را به کمک 15 نفر از دستیارانش شروع کرد. 15 نفر در خدمت او بودند تا او آماده وارد تمرینات پیش فصل شود. از رونالدو حرفه ای تر ندیده ام. خامس از این حیث حتی یک درصد رونالدو هم نیست.»

 

 

1430029

 

 

دیدگاه‌ها