کد خبر : 1633128 | 06 شهریور 1398 ساعت 16:20 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک:

حوصله لوکاکو در منچستریونایتد سر رفته بود!

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک از اینکه روملو لوکاکو منچستر را ترک و راهی اینتر شد، خوشحال است.

حوصله لوکاکو در منچستریونایتد سر رفته بود!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو پس از مدت ها کشمکش سرانجام در آخرین روزهای نقل و انتقالات فوتبال انگلیس، منچستر را به مقصد اینتر ترک کرد. او دو روز پیش در بازی با لچه توانست اولین گل خود برای نراتزوری را به ثمر برساند.

لوکاکو دیگر علاقه ای برای بازی در منچستر نداشت؛ به خصوص اینکه او در برنامه های اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد نیز از جایگاه مناسبی برخودار نبود. ستاره بلژیکی در تمام بازی های پیش فصل یونایتد غایب بود و با وجود مخالفت سران باشگاه، بالاخره توانست مجوز جدایی خود را بگیرد. او حالا در اینتر بازهم احساس سرزندگی می کند و از فوتبال لذت می برد.

 

 

1349657

 

 

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک در مورد وضعیت لوکاکو گفت:« برخی مواقع شما به عنوان یک بازیکن از حضور در یک تیم خسته می شوید و حوصله تان سر می رود. شرایط لوکاکو در منچستر اینگونه بود.

او از حضور در این باشگاه راضی نبود و به دنبال یک چالش جدید می گشت. لوکاکو پس از صحبت با آنتونیو کونته(سرمربی اینتر) از ایده های او خوشش آمد و پروژه جاه طلبانه اینتر که به دنبال فتح جام های مهم است نیز او را وسوسه کرد. خوشحالم که روملو را بار دیگر راضی و شاد می بینم و مشخص است که در اینتر از فوتبال، لذت بیشتری می برد. این قطعا به نفع خودش و تیم ملی بلژیک خواهد بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها