کد خبر : 1633307 | 07 شهریور 1398 ساعت 16:38 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

تلاش بارسا برای وارد کردن 4 بازیکن به پروسه نیمار

بارسلونا برای بازگرداندن نیمار پول کافی در اختیار ندارد و تنها راه حل ممکن را در معاوضه بازیکن می بیند.

تلاش بارسا برای وارد کردن 4 بازیکن به پروسه نیمار

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، چهار روز به اتمام نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و هنوز قضیه نیمار به سرانجام نرسیده است. ستاره برزیلی دیگر قصد بازی کردن برای پی اس جی را ندارد و به سران باشگاه گفته است که مجوز جدایی او را برای بارسا صادر کنند. تاکنون دو جلسه نشست مستقیم نیز بین سران دو باشگاه برگزار شده و بی نتیجه مانده است.

 

 

1430228

 

 

در آخرین نشست، پی اس جی به بارسا اعلام کرد که 130 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن این تیم را می خواهد و بارسا نیز ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله را به این باشگاه پیشنهاد داد. انتقال راکیتیچ قرار است قطعی باشد ولی دمبله قرضی و یک ساله راهی پی اس جی خواهد شد. همه اینها منوط به جلب رضایت دو بازیکن یادشده است.

شب گذشته رادیو مونته کارلو ادعا کرد که پاسخ پی اس جی به این پیشنهاد منفی بوده است چرا که اولا آنها 220 میلیون یورو روی نیمار قیمت گذاشته اند و ثانیا زمان کافی برای جلب رضایت راکیتیچ و دمبله را ندارند.

با این وجود تماس ها هنوز بین طرفین برقرار است و احتمال دارد امشب و در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، نشستی بین روسای دو باشگاه(بارتومئو و الخلیفی) برگزار شود.

 

 

1429538

 

 

بارسلونا برای بازگرداندن نیمار و در حالی که پول کافی در اختیار ندارد، کار دشواری پیش رو دارد؛ چرا که حتما باید راکیتیچ و دمبله را به جدایی راضی کند و فعلا آنها نسبت به این قضیه واکنش منفی نشان داده اند.

ایوان راکیتیچ که از این قضایا به شدت عصبانی است، سه شنبه شب به سران بارسا اعلام کرده است که تحت هیچ شرایطی قصد جدایی ندارد. او در ابتدای تابستان با یوونتوس به توافق قطعی رسیده بود ولی والورده به وی اجازه جدایی نداد و در میان تعجب، درست قبل از اولین بازی فصل برابر بیلبائو، سرمربی بارسا به وی گفته است که برای فصل جاری روی او حساب نمی کند که نمی تواند دلیلی داشته باشد غیر از اینکه از سوی باشگاه به وی این مساله حکم شده باشد. بارسا قصد دارد تحت هر شرایطی راکیتیچ را به پی اس جی واگذار کند ولی هافبک کروات از خود مقاومت نشان می دهد.

 

ساعاتی پیش همچنین ادعا شد که بارسا قصد دارد از بین ژان کلیر تودیبو مدافع فرانسوی خود و نیز آرتور ملو هافبک برزیلی، یکی دیگر را نیز وارد پروسه نیمار کند. به عبارتی آبی اناری ها به هر دری می زنند تا بالاخره نیمار را بازگردانند؛ حتی به قیمت از دست دادن سه بازیکن خود.

 

 

1430229

 

دیدگاه‌ها