کد خبر : 1633467 | 08 شهریور 1398 ساعت 09:20 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ درباره گروه لیورپول: باز هم ناپولی!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ امسال مثل سال گذشته با ناپولی همگروه شده از رویارویی دوباره با این تیم ایتالیایی ابراز خوشحالی کرد.

یورگن کلوپ درباره گروه لیورپول: باز هم ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال جاری لیورپول مثل سال گذشته در گروهی قرار گرفت که ناپولی هم در آن حضور دارد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با ابراز خوشحالی از همگروهی دوباره تیمش با تیم کارلو آنچلوتی گفت پیش‌بینی می‌کند که لیورپول امسال با یک ناپولی سرسخت و احساسی روبرو شود.

 

1430461

 

لیورپول در قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابتها در گروه E با ناپولی، خنک و ردبول همگروه شده است. مهمترین رقیب شاگردان کلوپ که مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها هستند ناپولی خواهد بود. تیمی که مرسی‌سایدی‌ها حالا با آن آشنا هستند چرا که سال گذشته هم با این تیم ایتالیایی همگروه بوده‌اند.

 

کلوپ بعد از قرعه‌کشی درباره گروه تیمش گفت:" باز هم ناپولی! نمی‌دانم تا حالا چند بار با ناپولی بازی کرده‌ام ولی آنها تیم خیلی باتجربه‌ای هستند. بله ناپولی تیم خیلی خوبی است. بازی خانگی ما در فصل گذشته مقابل ناپولی یکی از بهترین بازی‌هایمان بود چون خیلی محکم و جدی بود. ما در سال 2018 در رقابتهای پیش‌فصل در دوبلین موفق شدیم ناپولی را 5-0 شکست بدهیم ولی من می‌دانستم این نتیجه چیزی را نشان نمی‌دهد. حالا امسال 3-0 به آنها باخته‌ایم و این هم ملاک نیست. ولی می‌شود فهمید آنها چقدر خوب هستند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" کارلو تجربه زیادی دارد و سه بار در این رقابت‌ها به قهرمانی رسیده. آنها فصل گذشته با اختلافی اندک حذف شدند و من شک ندارم آن خاطره را خیلی خوب به خاطر دارند و برای همین امسال خیلی محکم و احساسی بازی خواهند کرد".

 

دیدگاه‌ها