کد خبر : 1633492 | 08 شهریور 1398 ساعت 12:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: اولیور کان در هیات مدیره بایرن مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اولیور کان، سنگربان اسطوره‌ای این تیم با قراردادی 5ساله به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمده است. قرارداد کان از روز اول ژانویه آغاز می‌شود.

رسمی: اولیور کان در هیات مدیره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد اولیور کان، دروازه‌بان اسطوره‌ای این باشگاه با امضای قراردادی پنج ساله که از روز اول ژانویه اجرایی خواهد شد به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمده است. اولیور کان از روز اول ژانویه 2020 به عضویت هیات مدیره درآمده و از سال 2022 به عنوان نایب‌رئیس و مدیر اجرایی باشگاه فعالیت خواهد کرد.

 

1430489

 

دیروز در جریان جلسه هیات مدیره بایرن مونیخ اعضای حاضر در جلسه به اتفاق آرا به عضویت اولیور کان در این هیات رای دادند. کان از ژانویه پیش رو عضو هیات مدیره باشگاه خواهد شد و بعد از پایان قرارداد کارل هاینس رومینیگه، نایب‌رئیس فعلی باشگاه در تاریخ 31 دسامبر 2021 از اولین روز سال 2022 به جای او نایب‌رئیس باشگاه خواهد شد.

 

اولیور کان بعد از جلسه دیروز بایرن مونیخ گفت:" اینکه بر اساس تصمیم هیات مدیره من قرار است ابتدا به عضویت هیات مدیره بایرن مونیخ در بیایم و سپس نایب‌رئیس باشگاه شوم برای من افتخار بزرگی است. از هیات مدیره و از اولی هوینس به خاطر اعتمادی که به من نشان دادند تشکر می‌کنم. من با این باشگاه رابطه عمیقی دارم و بایرن مونیخ به زندگی من شکل داده است. بایرن مونیخ یعنی موفقیت ورزشی و تجاری، وفاداری به هواداران، مسئولیت نسبت به تاریخ و ارزشهای باشگاه. من در آینده سعی خواهم کرد با همکاری کارکنان باشگاه و همکارانم در هیات مدیره و هیات نظارت باشگاه، این ویژگی‌ها را حفظ کرده و توسعه دهم".

 

دیدگاه‌ها