کد خبر : 1633521 | 08 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاتریس اورا: پاری سن ژرمن قدر نیمار را ندانست

پاتریس اورا، ستاره سابق فوتبال فرانسه می‌گوید PSG قدر نیمار را ندانسته و ستاره برزیلی در صورت بازگشت به بارسلونا به دوران اوج خود بازخواهد گشت.

پاتریس اورا: پاری سن ژرمن قدر نیمار را ندانست

به گزارش "ورزش سه"، پاتریس اورا، ستاره سابق فوتبال فرانسه و باشگاه‌های منچستریونایتد و یوونتوس می‌گوید نیمار در پاری سن ژرمن به اندازه کافی ندرخشیده و در صورت پیوستن به بارسلونا به روزهای اوج خود بازخواهد گشت. اورا معتقد است انتقادها از نیمار غیرمنصفانه بوده و او بی‌دلیل مورد حمله قرار گرفته است.

 

1430527

 

اورا در این باره گفت:" من می‌دانم که خیلی‌ها نیمار را دوست ندارند. مشکل اینجا است که وقتی کسی خود واقعی‌اش را نشان می‌دهد همه از او متنفر می‌شوند و وقتی کسی دروغ می‌گوید همه از او خوش‌شان می‌آید. من اغلب با نیمار صحبت می‌کنم و امیدوارم خداوند برنامه‌هایی که برای او دارد را عملی کند".

 

ستاره سابق فرانسوی در ادامه گفت:" همیشه اوضاع همین است. وقتی شما تازه به باشگاهی وارد می‌شوید پادشاه هستید و وقتی قصد ترک کردن آنجا را دارید ... طوری رفتار می‌کنند که انگار نیمار مرتکب قتل شده. این درست نیست. خواهید دید که مردم در پاریس دلشان برای نیمار تنگ می‌شود. برای نبوغ و سبک بازی‌اش".

 

دیدگاه‌ها