کد خبر : 1633581 | 08 شهریور 1398 ساعت 17:15 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناینگولان: انتقامم را از اینتر خواهم گرفت

ستاره بلژیکی که به تازگی اینتر را به مقصد کالیاری ترک کرده، قصد دارد به آنتونیو کونته ثابت کند که در مورد او اشتباه کرده است.

ناینگولان: انتقامم را از اینتر خواهم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، راجا ناینگولان تنها پس از یک فصل بازی برای اینتر این باشگاه را ترک و راهی کالیاری شد. انتقال او البته قرضی است ولی نباید فراموش کرد که او در ایده های تاکتیکی کونته جایی نداشت و بعید است تا زمانی که کونته سرمربی اینتر است، بتواند به این باشگاه برگردد.

ناینگولان البته خیلی زود به اینتر رسید. کالیاری این یکشنبه و در دومین هفته از فصل جدید سری آ میزبان اینتر است و ستاره بلژیکی قصد انتقام گیری دارد.

 

 

1379930

 

 

ناینگولان در آستانه این بازی گفت:« قطعاً من به دنبال انتقام گرفتن هستم. می‌خواهم به اینتری‌ها ثابت کنم که درباره من اشتباه می‌کردند، نه فقط در این بازی بلکه در تمام طول فصل. من تمام تلاشم را کردم تا نظر آنتونیو کونته را تغییر دهم. من تور پیش فصل را با آنها آغاز کردم و همه تلاشم را هم انجام دادم اما باز هم کافی نبود.

ابتدا له‌له اوریالی(مدیر تیم) با من صحبت کرد و بعد کونته و او گفت که تصمیمش برای آزاد گذاشتن من برای ترک اینتر، تصمیمی غیرفنی بوده است. شاید تا حدودی خودم مقصر بودم. منظورم این است که من از آن فوتبالیست‌های معمولی که شما انتظار دارید نیستم. از آنهایی که بعد از پایان بازی‌ها مستقیم به خانه‌های‌شان می‌روند اما من شیوه زندگی‌ام را عوض نمی‌کنم. هرچند می‌‌دانم که بعضی مردم رفتارهای مرا دوست ندارند.»

دیدگاه‌ها