کد خبر : 1633611 | 08 شهریور 1398 ساعت 19:08 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

باز هم ناظر و فیلمبرداران در تارتان سرشاخ شدند

دیگر عادت کرده ایم هر بار رفعتی را به عنوان ناظر بازی ببینیم در انتظار سخت گیری های بی پایان او در نوع قرارگیری فیلمبرداران سیار باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، در میانه های نیمه اول دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تصاویر تلویزیونی از حواشی کنار زمین نشان می داد چالشی بین فیلمبرداران سیار حاضر روی پیست و ناظر داوری پیش آمد. داود رفعتی، کمک داور سابق فوتبال ایران که چندی پیش به عنوان رئیس دپارتمان داوری مشغول به فعالیت بود از زمان بازنشستگی و ورود به جرگه ناظرین، یکی از مهمترین دغدغه های خود را در حضور فیلمبرداران کنار زمین نشان داد و اگر بگوییم تقریبا در هر دیداری که رفیعی در ورزشگاه ها حضور داشته باشد باید شاهد چالش او و فیلمبرداران باشیم بیراه نگفته ایم. 


امروز و در جریان دیدار سرخ های تهران و تبریز باز هم شاهد بودیم رفعتی در دقایقی از بازی ایستاده و باز هم با فیلمبرداران حاضر در پیست سرشاخ شده و با نظارت سخت گیرانه خود آنها را از جای خود دور کرد و بالاجبار تذکراتی را به آنها ارائه داد. تذکراتی که آنقدر طولانی و سفت و سخت بود که کارگردان تلویزیونی بازی را مجبور کرد تا نمایی از جدال مورد نظر را پخش زنده کند.

دیدگاه‌ها