کد خبر : 1633655 | 08 شهریور 1398 ساعت 21:52 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوت حاج‌صفی؛ کپی لیگ شانزدهم اما با پایان شاد

احسان حاج صفی چهار فصل پیش هم موفق شده بود، با شوتی مشابه آنچه امروز در دیدار تراکتور برابر پرسپولیس مشاهده کردیم، دروازه بیرانوند را باز کند.

شوت حاج‌صفی؛ کپی لیگ شانزدهم اما با پایان شاد  

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در دوره شانزدهم شاهد یک دیدار کلاسیک میان سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان بود؛ دو تیمی که طی سال های گذشته همواره رقیبانی قدرتمند برای یکدیگر به شمار می روند و در آن مسابقه نیز شاهد یک نبرد جذاب بودیم.


در آن دیدار، پرسپولیس با گل امید عالیشاه  روی یک کار ایستگاهی در دقیقه 15 از شاگردان عبدالله ویسی که هدایت سپاهان را پس از کسب قهرمانی با استقلال خوزستان در دست گرفته بود، پیش افتاد ولی احسان حاج صفی که به تازگی از یونان بازگشته بود و به ترکیب اصلی سپاهان اضافه شده بود، در دقیقه 22 با شوتی سرکش و زیبا دروازه بیرانوند را باز کرد که اولین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را تجربه می کرد.


شوتی که حاج صفی در آن مسابقه ثبت کرد، در ادامه با دو گل دیگر از مهدی طارمی پاسخ داده شد تا پرسپولیس پس از 13 سال، طلسم پیروز نشدن در اصفهان را بشکند و دست پر به خانه بازگردد.


چهار سال پس از آن بازی بار دیگر حاج صفی با شوت مشابهی که با پای چپ نواخته شد، دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد ولی پایان این دیدار برای سرخ های تهران در ورزشگاه یادگار امام هیچ شباهتی به دیدار 4 سال قبل در ورزشگاه فولادشهر مقابل سپاهان نداشت و تیم پرسپولیس که با برانکو در 4 سال گذشته به تراکتورسازی نباخته بود، با کالدرون آرژانتینی مغلوب شد تا در دومین بازی فصل، اولین شکست را تجربه کرده باشد.

دیدگاه‌ها