کد خبر : 1633697 | 09 شهریور 1398 ساعت 09:19 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا: همچنان به حل مساله ایکاردی امیدواریم

جوزپه ماروتا، مدیر ارشد اینترمیلان به صورت تلویحی از تمایل باشگاه برای فروش مائورو ایکاردی خبر داده و می‌گوید هنوز امیدوار است که این مساله حل و فصل شود.

ماروتا: همچنان به حل مساله ایکاردی امیدواریم

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر ارشد اینتر میلان می‌گوید مائورو ایکاردی در فصل جاری در برنامه‌های این باشگاه برای تیم اول اینتر جایی ندارد و این باشگاه امیدوار است بتواند تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات در روز دوشنبه کاپیتان سابق خود را به فروش برساند.

 

1430755

 

ایکاردی که در سال 2013 از سامپدوریا به اینتر ملحق شده در طول تابستان جاری با شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این باشگاه روبرو بوده است و بر اساس گزارش‌ها احتمال انتقال او به دو باشگاه ایتالیایی ناپولی و یوونتوس بیش از سایر تیمها است.

 

ماروتا، مدیر اجرایی اینترمیلان درباره وضعیت این ستاره آرژانتینی گفت:" اقدامات ما آگاهانه و با حس مسئولیت‌پذیری همراه بود. باشگاه این وظیفه و حق را داشت که موضع خود را انتخاب کند. آنها باید تصمیم می‌گرفتند. ما بدون تردید به خودمان ضربه نمی‌زنیم. ما همیشه با حفظ احترام بازیکنان‌مان دست به  اقدام زده‌ایم ولی بعد از آن بود که مشکلات بزرگی به وجود آمد".

 

مدیر اجرایی اینتر در ادامه گفت:" فقط سه روز باقی مانده ولی من هنوز امیدوارم که این مساله بتواند به شکلی مثبت حل و فصل شود. ما نمی‌توانیم همه چیز را علنی بگوییم ولی همیشه هر اقدامی که انجام دهیم مسئولانه خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها