کد خبر : 1633750 | 09 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل مارکا از تغییر نگاه کهکشانی‌ها

استراتژی جدید رئال در بازار نقل و انتقالات: احتیاط

مارکا می‌گوید رئال مادرید برای هزینه در سه روز باقی‌مانده از فرصت نقل و انتقالات 155 میلیون یورو در اختیار دارد و در حال بررسی گزینه‌های خود در این مدت کوتاه است.

استراتژی جدید رئال در بازار نقل و انتقالات: احتیاط

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید درحالیکه سه روز دیگر تا پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانه باقی مانده و از ساعت 24 روز دوشنبه دیگر امکان خرید بازیکن جدید دست کم تا دوم ژانویه 2020 غیرممکن خواهد بود، مدیران و کادر فنی رئال مادرید سخت در حال بررسی گزینه‌های ممکن خود در این سه روز باقیمانده هستند. به گزارش مارکا رئال برای فعالیت در این مدت می‌توانند 155 میلیون یورو هزینه کند. مبلغی که تا چند سال پیش با آن می‌شد سلطان نقل و انتقالات شد ولی این روزها دیگر آنقدرها هنگفت به حساب نمی‌آید.

 

1427738

 

مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان همچنان برای جذب پل پوگبا به مدیریت باشگاه فشار می‌آورد و از سوی دیگر هم فلورنتینو پرز همچنان به بازیکن مورد علاقه خود نیمار توجه داشته و معتقد است شاید فرصتی پیدا شود تا در حرکتی شبیه معجزه ستاره برزیلی از برنابئو سر در بیاورد.

 

1430828

 

مادرید استاد منفجر کردن بمبهای نقل و انتقالاتی در لحظات آخر است و امسال هم از ظرفیت مالی لازم برای این کار برخوردار است. از سابقه رئال در بمب‌های نقل و انتقالاتی لحظه آخری می‌توان به جذب رونالدوی برزیلی و در سالهای اخیر به جذب مودریچ و بیل اشاره  کرد.

 

در حال حاضر اما مدیران رئال مشغول واگذاری کیلور ناواس و به خدمت گرفتن آرئولا دروازه‌بان پاری سن ژرمن به جای او هستند. با توجه به اینکه رئال در بازی‌های اخیرش نتوانسته نظر مثبت هواداران را جلب کند و هواداران این باشگاه نسبت به شرایط تیم‌شان در ادامه فصل نگرانی‌هایی دارند بحث اصلی این روزها در محافل فوتبالی شهر مادرید این است که آیا رئال باید در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات در این بازار تهاجمی عمل کند و آیا این روش برای سفیدپوشان مادرید کارآمد خواهد بود یا نه؟

 

مدیریت باشگاه در طول تابستان تمام تلاش خود را به کار بسته که فعالیتش در بازار نقل و انتقالات، ثبات مالی‌ای که باشگاه به سختی به آن دست یافته را خدشه‌دار نکند. به خاطر همین ثبات مالی است که رئال در حال حاضر ترازنامه‌ای با مثبت 155 میلیون یورو دارد. فراموش نکنید که در سالهای اخیر به جز دو مورد انتقال ادن هازارد در سال جاری و تیبو کورتوا در سال گذشته، همه کسانی که به ترکیب رئال اضافه شده‌اند پرورش‌یافتگان این باشگاه بوده‌اند.

 

1429074

 

رئال در تابستان اخیر تمایل واقعی‌ای برای جذب پل پوگبا داشت تا رضایت زیدان را که به شدت خواهان حضور پوگبا در تیمش بود را جلب کند ولی درخواست 200 میلیون یورویی یونایتد باعث شد رئال از این انتقال منصرف شود و پا پس بکشد. رئال همچنین تلاشهایی برای نزدیک شدن به PSG و بررسی امکان جذب نیمار انجام داد ولی به نظر می‌رسد همین مساله یعنی درخواست مبالغ سنگین از طرف باشگاه پاریسی باعث شده رئالی‌ها عطای نیمار را به لقایش ببخشند.

 

دیدگاه‌ها