کد خبر : 1633770 | 09 شهریور 1398 ساعت 13:25 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

شهرخودرو؛ پرقدرت و خوشحال اما مغرور و کم تجربه

شاگردان گل محمدی هر دو دیدار لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا نگاه ها در ابتدای لیگ‌نوزدهم به شرق کشور کشیده شود.

شهرخودرو؛ پرقدرت و خوشحال اما مغرور و کم تجربه

به گزارش ورزش سه ،  شهرخودرو که با حفظ سرمربی و اسکلت اصلی تیم موفق فصل گذشته و جذب ستاره هایی چون رحمتی و رفیعی جذاب تر از قبل هم شده حالا در فصل جدید به رتبه های بالاتر فکر می کند. هرچند به نظر می رسد تیم آماده این روزهای کشور از فقدان تجربه رنج می برد.


شاگردان گل محمدی در بازی دوم فصل و دیداری که می توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند با بی دقتی، خودخواهی و عجله با کمترین اختلاف ممکن از سد شاهین سختکوش که از همان دقایق ابتدایی به خاطر اخراج دروازه‌بان گرجستانی اش ده نفره شده بود گذشتند.


با این حال شهرخودرو با اعتماد بنفس بیش از حد مدافعانش و البته ناهماهنگی مشهود مهاجمانش موقعیت های بسیاری به حریف نه چندان قدرتمند خود داد و همین طور فرصت های مناسب گلزنی را جلوی دروازه میهمان به راحتی از دست داد تا گل محمدی با استرس فراوان در کنار زمین مرتب به بازیکنانش هشدار دهد. او بخصوص در دقایق پایانی مدام به بازیکنانش یادآوری می کرد حریف ده نفره است و از شاگردانش می خواست با پاسکاری توپ را حفظ کنند.

 

1430859


دراین بین نمایش درخشان کاپیتان اکبر صادقی در کنار علی نبی زاده جوان از مهمترین عواملی بود که منجر به حفظ برتری خفیف تیم مشهدی شد. جنگندگی هافبک جوان و قدرت بالای رهبری صادقی موجب شد تا شهرخودرو با وجود از دست دادن توپ های پرشمار میانه زمین را از دست ندهد.


آنها پس از کسب این پیروزی جلوی چشم هواداران و همچنین در رختکن به خوشحالی پرداختند که نمی تواند خیلی قابل قبول باشد. البته ستاره های تیم دراین جشن نقشی نداشتند شاید چون آنها بهتر از هرکسی می دانند توقعات ازاین تیم چقدر بالاست و همین مساله ممکن است روی کیفیت کاری و نتایج شهرخودرو تاثیر منفی بگذارد. همان طور که آنها نتوانستند در هفته دوم رقابت ها گل های بیشتری وارد دروازه شاهین تازه لیگ برتری شده و ده نفره کنند تا نتیجه نهایی دو بر یک به سود میزبان تمام شود. نتیجه ای که اگر در فصول گذشته بدست می آمد جای خوشحالی اینچنینی داشت اما برای تیمی که می خواهد جز مدعیان باشد و تجربه ثابت کرده است تفاضل گل در پایان فصل برای تیم های بالای جدول بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود پیروزی خفیف در بازی های به ظاهر ساده نمی تواند نتیجه فوق العاده ای به حساب بیاید.


با این حال شیوه مالکانه بازی، نمایش چشم نواز تیمی و البته کادر فنی جوان و خوش فکر شهرخودرو اگر بدون عجله، غرور و کم تجربگی ارایه شود با حمایت هواداران و مسئولان، نوید روزهای خوشی را برای تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال می دهد.

مهدی بشکنی

 

1430860

دیدگاه‌ها