کد خبر : 1633864 | 09 شهریور 1398 ساعت 19:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: دیگر در مورد ایکاردی صحبت نمی کنم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر دیگر علاقه ای به صحبت کردن در مورد ماجرای مائورو ایکاردی ندارد.

کونته: دیگر در مورد ایکاردی صحبت نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی هفته دوم مقابل کالیاری، اردوی اینتر تحت الشعاع حواشی مائورو ایکاردی و شکایت و درخواست غرامت این مهاجم 26 ساله قرار گرفته است. اما آنتونیو کونته مدعی شد دیدار مقابل کالیاری برای آنها دشوار خواهد بود اما همه چیز به خود اینتر بستگی دارد.

 

دیدار مقابل کالیاری: "بازی دشواری پیش روی ماست و کالیاری می خواهد شکست هفته قبل خود مقابل برشیا را جبران کند. مقابل لچه شروع خوبی را تجربه کردیم و نسبت به آینده خوش بین هستیم، اما هنوز هم فضا برای پیشرفت وجود داشته و همه چیز به خودمان بستگی دارد."

 

جذب الکسیس سانچس: "او در دو سال گذشته شرایط خوبی را تجربه نکرده بود اما من امیدوارم سانچس در اینتر احیا شود. سانچس یک مهاجم قدرتمند است و من می خواهم او در اینتر خود را نشان دهد. سانچس در دیدار برابر کالیاری همراه ما خواهد بود."

 

1421597

 

شرایط لائوتارو مارتینز: "او می تواند به عنوان مهاجم مرکز یا مهاجم دوم بازی کند. لائوتارو مارتینز تنها 22 سال سن دارد و قطعا می تواند پیشرفت کند، اما این کار بر عهده اوست و باید بیشتر تلاش می کند."

 

اتفاقات اخیر در مورد مائورو ایکاردی: "برای ایکاردی شرایط را به شکل مناسبی پیش می رود. 8 ماه است که دارم در مورد ایکاردی صحبت می کنم و دیگر نمیخواهم وارد این قضیه شوم. همانطور که گفته ام پرونده ایکاردی برای ما مشکل ساز نیست و تمرکز اینتر روی بازی های خود است."

 

رویارویی با راجا ناینگولان: "من به او احترام زیادی می گذارم، ناینگولان بازیکن بسیار خوبی است و من در اولین فصل حضور در چلسی وی را می خواستم. شما به خوبی می دانید که تصمیمات دیگری اتخاذ شده است، اما من فردا به او سلام خواهم کرد."

 

شایعات جدایی متئو پولیتانو: "پپ ماروتا دیروز گفت که فعالیت اینتر در بازار به پایان رسیده و ما دیگر خروجی و ورودی نداریم. پولیتانو نیز چیزی در مورد جدایی به من نگفته و من از داشتن وی رضایت دارم."

دیدگاه‌ها