کد خبر : 1633907 | 09 شهریور 1398 ساعت 22:26 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 1 - 0 برشیا؛ اولین پیروزی فصل روسونری

میلان موفق شد در هفته دوم سری آ با تک گل هاکان چالهان اوغلو، برشیا را مغلوب کند.

میلان 1 - 0 برشیا؛ اولین پیروزی فصل روسونری

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در هفته نخست شروع ضعیفی را تجربه کرده و مغلوب شده بود، امروز نمایش بسیار خوبی برابر برشیا ارائه داد و علیرغم از دست دادن فرصت های فراوان، با تک گل هاکان چالهان اوغلو این تیم را مغلوب کرد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو حمله نصفه و نیمه در دقیقه 12 به گل اول دست یافت. ارسال روبرتو سوسو با ضربه سر هاکان چالهان اوغلو که بدون یارگیر بود همراه شد و روسونری با یک گل از برشیا پیش افتاد.

 

1431048

 

1431049

 

در دقیقه 20 سابلی در موقعیتی تک به تک فرصت زدن گل تساوی را داشت اما ضربه او در موقعیتی خوب راهی به دروازه میلان نیافت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شده و موقعیت خاصی روی دروازه ها خلق نشد. در اواخر نیمه اول و روی پاس سیلوا، چالهان اوغلو دوباره صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار ضربه او از بالای دروازه برشیا به بیرون رفت تا در نهایت میلان با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

میلان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقیقه 48 و با ارسال رودریگز و ضربه کاستیخو به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 63 سابلی با حرکتی انفرادی قصد داشت دروازه میلان را باز کند اما پوشش خوب رودریگز و خروج دوناروما مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 71 برشیا با یک ضربه ایستگاهی می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه تونلی با عکس العمل جیجی دوناروما همراه شد.

 

در دقیقه 82 میلان تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما فابیو بورینی در درون شش قدم موفق نشد از فرصت خوب خود استفاده کند.

 

دقایقی بعد پیانتک در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او با مهار دروازه بان برشیا همراه شد.

 

در دقیقه 89 میلان تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما این بار ضربه پیانتک به دیرک دروازه برشیا برخورد کرد تا در نهایت میلان با همان یک گل برشیا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها