کد خبر : 1633968 | 10 شهریور 1398 ساعت 09:40 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار سرمربی یووه: یوونتوس هرگز تسلیم نشد

مارتوشیلو، دستیار سرمربی یوونتوس که در دیدار دیشب مقابل ناپولی به جای ساری روی نیمکت این تیم نشسته بود گفت یووه هرگز تسلیم نشد و به همین خاطر بود که سه امتیاز را بدست آورد.

دستیار سرمربی یووه: یوونتوس هرگز تسلیم نشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه سرمربی جدید یوونتوس، مائوریتزیو ساری همچنان به دلیل ابتلا به ذات‌الریه از همراهی تیمش ناتوان است، دیشب هم در بازی یووه مقابل ناپولی در هفته دوم فصل جدید سری آ، جیووانی مارتوشیلو به جای او هدایت بیانکونری را از روی نیمکت به عهده داشت. بازی عجیب و غریبی که در نهایت با پیروزی 4-3 یووه در خانه‌اش به پایان رسید.

 

1431141

 

مارتوشیلو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما بعد از گذشت یک ساعت از نظر بدنی دچار افت شدیم. در چنین شرایطی بازی مقابل تیمی مثل ناپولی که توپ را خیلی خوب به گردش درمی‌آورد سخت می‌شود. ولی از این گذشته ما دچار حواس‌پرتی هم شدیم و باید وقتی 3-0 جلو بودیم از موقعیت‌مان بهتر استفاده می‌کردیم".

 

دستیار سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" گل خوردن اشکالی ندارد ولی ما در عرض 16 دقیقه سه گل دریافت کردیم. شاید به خاطر 3-0 جلو افتادن خیال‌مان راحت شده بود و به همین خاطر اجازه دادیم ناپولی زهرش را به ما بریزد. وقتی تیم از نظر جاگیری و در واکنش‌ها دچار اشتباه می‌شود گل خوردن از بازیکنانی با این کیفیت طبیعی است".

 

مارتوشیلو در ادامه اظهار داشت:" من حدود یک ماه است که در این سمت مشغول به کار هستم و حتی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل هم شاهد بودم که این تیم هرگز تسلیم نمی‌شود. این روحیه در یووه برایم خیلی جالب بوده است. بازیکنان ما از همه توان‌شان مایه گذاشتند تا در نهایت این بازی را با بهترین نتیجه به پایان برسانند و این خصوصیت فوق‌العاده‌ای است".

 

دیدگاه‌ها