کد خبر : 1634014 | 10 شهریور 1398 ساعت 12:40 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت‌گیت: انگلیس دیگر از شبح ناکامی نمی‌ترسد

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید تیم او مثل تیمهای ملی ادوار گذشته انگلیس "شبح‌زده" نیست و شبح ناکامی بالای سرش پرواز نمی‌کند.

ساوت‌گیت: انگلیس دیگر از شبح ناکامی نمی‌ترسد

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید تیم جوان او مثل تیمهای ملی ادوار گذشته انگلیس شبح زده نیستند و شبح ناکامی بالای سرشان پرواز نمی‌کند. ساوت‌گیت می‌گوید با اینکه تیم او در دو سال گذشته شکست‌های تلخی خورده ولی رویهم‌رفته بازیکنان جوانش بیشتر از آنچه از آنها انتظار می‌رفته موفق بوده‌اند.

 

1431187

 

سه‌شیرها در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 شکست خورده و از رسیدن به فینال بازماندند و در سال 2019 نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا شکست خوردند. اما ساوت‌گیت می‌گوید رسیدن به این مراحل در چنین تورنمنت‌های بزرگی نشان می‌دهد تیم او در مسیر درستی حرکت می‌کند.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" ما وقتی سکان هدایت تیم ملی را بدست گرفتیم عده‌ای بودند که به خاطر ناکامی‌های گذشته ترس داشتند و می‌گفتند ما هر چقدر هم تلاش کنیم تا حد مشخصی می‌توانیم شرایط تیم ملی انگلیس را تغییر دهیم".

 

ساوت‌گیت که تیمش ظرف ده روز آینده در دو بازی به مصاف بلغارستان و کوزوو می‌رود در ادامه صحبتهایش گفت:" ولی کسانی که در این مدت کنار ما بوده‌اند حالا تصویر بسیار مثبت‌تری از تیم ملی دارند. بازیکنان ما حالا دیگر مثل سابق از ناکامی هراسی ندارند و تیم ملی دیگر مثل گذشته با شبح ناکامی روبرو نیست".

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" ما بارها گفته‌ایم که یک تیم فوتبال برای موفق شدن باید بتواند توپ را از دروازه‌بان تحویل گرفته و آن را در تمام خطوط زمین به گردش درآورده و به دروازه حریف برساند. ما می‌دانیم که وظیفه داریم بازی‌های تماشاگرپسند ارائه دهیم ولی نتیجه‌‌گیری هم برایمان به همان اندازه اهمیت دارد".

 

دیدگاه‌ها