کد خبر : 1634019 | 10 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کولیبالی: از گل به خودی‌ام خیلی ناراحتم

کالیدو کولیبالی، ستاره ناپولی که تیمش دیروز با گل به خودی ثانیه‌های آخر او از یوونتوس شکست خورد می‌گوید از این گل به خودی بسیار ناراحت است ولی به موفقیت تیمش اعتماد کامل دارد.

کولیبالی: از گل به خودی‌ام خیلی ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی ستاره ناپولی دیروز در حالیکه تیمش در مصاف با یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی سری آ تا ثانیه‌های پایانی 3-3 مساوی بود در دقیقه 90+2 گل به خودی عجیبی وارد دروازه تیمش کرد تا ناپولی 4-3 شکست خورده و از این بازی امتیازی نگیرد. کولیبالی بعد از بازی گفت از گل به خودی‌ای که وارد دروازه تیمش کرده بسیار ناراحت است ولی شک ندارد ناپولی با این بازیکنان به روند پیروزی بازگشته و امسال موفق خواهد بود.

 

1431193

 

دفاع وسط ناپولی در این باره گفت:" این گل به خودی من را خیلی ناراحت کرده چون بعد از آن وارد دروازه ما شد که تیم‌مان با یک کامبک رویایی توانسته بود کار را به تساوی بکشاند".

 

کولیبالی در ادامه گفت:" متاسفم ولی چاره‌ی دیگری نیست. باید واقعیت را قبول کنیم. ما تیم قوی‌ای هستیم و این را ثابت کرده‌ایم. ما باز هم ثابت خواهیم کرد که چقدر قوی هستیم".

 

اما فارغ از صحبت‌های کولیبالی، سرمربی ناپولی کارلو آنچلوتی بعد از بازی گفت با وجود بازگشت درخشان ناپولی از عملکرد تیمش راضی نیست.

 

 

دیدگاه‌ها