کد خبر : 1634140 | 10 شهریور 1398 ساعت 22:26 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 1 - 1 رم؛ تساوی در ضیافت دیرک دروازه ها!

لاتزیو و رم در دیداری مهیج و تماشایی به تساوی 1-1 رضایت دادند.

لاتزیو 1 - 1 رم؛ تساوی در ضیافت دیرک دروازه ها!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکوچلستی بدشانس بود که در شبی که چهار بار دیرک دروازه رم را به لرزه درآورد، در نهایت با گل لوییز آلبرتو در نیمه دوم تک گل الکساندر کولاروف از روی نقطه پنالتی را پاسخ داد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

حملات رم در اوایل بازی نتیجه داد و این تیم در دقیقه 17 به یک ضربه پنالتی دست یافته که الکساندر کولاروف موفق شد آن را تبدیل به گل کند و رم با یک گل از حریف پیش افتاد.

 

1431355

 

در ادامه لاتزیو تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد و آمار عجیب و غیرقابل باور سه دیرک دروازه در نیمه نخست را به ثبت رساند. اما در سوی مقابل رم نیز بیکار ننشست و آنها نیز دو بار دیرک دروازه لاتزیو را به لرزه درآوردند تا از این حیث دیدار عجیبی در تاریخ سری آ به ثبت برسد. اما در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 رم تمام شد.

 

اما حملات بیانکوچلستی در نیمه دوم بالاخره نتیجه داد و لوییز آلبرتو روی پاس چیرو ایموبیله موفق شد با ضربه ای دقیق از درون محوطه گل تساوی را وارد دروازه رم کند.

 

در ادامه باز هم دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری کردند و حتی در اواخر بازی دوباره لاتزیو یک بار دیگر توپ را به دیرک رم کوبید. حتی لاتزیو در لحظات پایانی توسط لازاری به گل دوم هم رسید اما پیش از آن توپ از خط رده شده بود تا در نهایت این مسابقه با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها