کد خبر : 1634158 | 11 شهریور 1398 ساعت 01:11 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کالیاری 1-2 اینتر: دومین پیروزی نرآتزوری با گلزنی لوکاکو

اینتر در دومین دیدارش در رقابت های این فصل سری آ موفق شد در خانه کالیاری به پیروزی 2-1 برسد.

کالیاری 1-2 اینتر: دومین پیروزی نرآتزوری با گلزنی لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که در هفته اول با 4 گل لچه را در هم کوبیده بودند، در دیدار امشب در خانه کالیاری دیوار دشوارتری را پشت سر گذاشتند اما در نهایت توانستند به یک پیروزی شیرین خارج از خانه برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت اما هر چه از زمان بازی سپری می شد، اینتری ها رفته رفته به تیم برتر میدان تبدیل می شدند.

در حالی که در سمت مقابل، کالیاری با حرکات راجا ناینگولان که در این دیدار انگیزه مضاعفی داشت، تلاش می کرد تا به گل برسد. اما در دقیقه 27، این تیم میهمان بود که توسط لائوتارو مارتینز به گل اول بازی رسید. روی ارسال عالی سنسی بود که لائوتارو بین مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه را باز کرد.

در ابتدا داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت اما بعد از استفاده از VAR مشخص شد که مهاجم اینتر در موقعیت صحیح بوده است.

 

1431372

 

بعد از این گل باز هم این اینتری ها بودند که همچنان تیم برتر میدان بودند، هرچند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند.

در مقابل، این کالیاری بود که می توانست در دقیقه 41 به گل برسد ولی ضربه چری در موقعیت مناسب از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. در دقایق پایانی این نیمه اتفاقی رخ نداد و نیمه اول با برتری 1-0 اینتر به پایان رسید.

نیمه دوم را کالیاری بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. حرکت عالی ناندز از سمت راست و ارسال او به مقابل دروازه اینتر را ژوائو پدرو با یک ضربه سر دیدنی، تبدیل به گل تساوی کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 60، چیزی نمانده بود که اینتر به گل دوم برسد اما ضربه آزاد سنسی به تیر دروازه کالیاری برخورد کرد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک تلاش می کردند تا به گل برتری برسند تا اینکه در دقیقه 70، این اینتر بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای پیساکانه روی سنسی درون محوطه جریمه کالیاری باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لوکاکو پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دروازه بان، حساب کار را 2-1 کرد.

تیم میزبان که بار دیگر سه امتیاز را از دست رفته می دید، پیش کشید اما این اینتر بود که می توانست در دقیقه 83، بار دیگر توسط لوکاکو به گل برسد ولی او نتوانست ارسال دیدنی ماتیاس وسینو را تبدیل به گل کند.

تلاش دو تیم ادامه پیدا کرد و در آخرین دقیقه وقت های قانونی، چیزی نمانده بود که لوکا چپیتلی با ضربه سر بار دیگر کار را به تساوی بکشد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و در نهایت اینتر در این دیدار خارج از خانه پیروز شد.

دیدگاه‌ها