کد خبر : 1634178 | 11 شهریور 1398 ساعت 09:20 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: فصل نقل و انتقالات برای اینتر به پایان رسید

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر بعد از دومین پیروزی پیاپی تیمش در فصل جدید گفت فعالیت اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستان به پایان رسیده است.

کونته: فصل نقل و انتقالات برای اینتر به پایان رسید

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر با وجود شایعات درباره خروج مائورو ایکاردی از این تیم در آخرین لحظات باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، می‌گوید فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است. کونته این را بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کالیاری در دومین هفته سری آ که دیروز اتفاق افتاد به زبان آورد.

 

1431401

 

کونته بعد از پیروزی 2-1 شاگردانش در زمین کالیاری به خبرنگاران گفت:" فعالیت ما در بازار نقل و انتقالات در آرامش به پایان رسید. همه می‌دانند که ما امسال ورود و خروجهای متعادلی داشتیم. من از تیمم راضی هستم ولی در عین حال می‌دانم که این تیم جای پیشرفت و بهتر شدن دارد. بازیکنان ما از طریق کار و تلاش و سختکوشی می‌توانند پیشرفت کنند".

 

کونته بعد از پیروزی 2-1 تیمش از یکی از بازیکنان اینتر در این بازی تمجید کرد و گفت:" استفانو سنسی بازیکنی است که فوتبال را خوب می‌بیند و درست می‌فهمد. او در نیمه اول تا حدودی ساکت و کم‌تحرک بود ولی در نیمه دوم توانست بر بازی مسلط شود و عملکردی استثنایی داشته باشد. ما مهاجمین درجه‌یکی داریم و باید همه آنها را در اوج آمادگی در اختیار داشته باشیم. من از همه انتظار زیادی دارم".

 

 

دیدگاه‌ها