کد خبر : 1634315 | 11 شهریور 1398 ساعت 17:55 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو:

اینتر رقیب جدی یوونتوس برای قهرمانی است

اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است یوونتوس شانس اول قهرمانی خواهد بود و اینتر می تواند رقیب این تیم در راه فتح اسکودتو باشد.

اینتر رقیب جدی یوونتوس برای قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید سری آ از دو هفته پیش شروع شده و تیم هایی چون اینتر و یوونتوس به عنوان مدعیان قهرمانی هر دو بازی اول خود را با برد پشت سر گذاشتند. یوونتوس توانست پارما و سپس ناپولی را مغلوب کند و اینتر هم بر لچه و کالیاری پیروز شد. در فصول اخیر، ناپولی جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس بوده و به نظر، تیم هایی مثل میلان، رم و لاتزیو امسال هم قدرت رقابت برای قهرمانی را ندارند.

 

 

1431371

 

 

آندره‌ا پیرلو ستاره سابق میلان و یوونتوس در حاشیه شانزدهمین دوره مسابقات گلف بنیاد ویالی و مائورو در خصوص مدعیان قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا گفت:« اینتر شروع خوبی داشته است. آنها به خوبی مجهز شده‌اند و معتقدم تا آخر فصل با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.»

 

پیرلو در خصوص مصدومیت کیه لینی مدافع میانی یوونتوس که حدود 6 ماه به دور از میادین خواهد بود گفت:« جای کیه‌لینی خیلی خالی خواهد بود، چون او کاپیتان و رهبر یوونتوس است. به هر حال یوونتوس بازیکنان جوان و خوبی خریده که جای جورجو را پر خواهند کرد.»

 

شرایط میلان:« میلان مربی‌اش را تغییر داده و تازه در شروع راه است. به نظرم انتخاب جامپائولو هم درست بود. مالدینی و بوبان هم با وجود محدودیت‌ها کارشان را به خوبی انجام داده‌اند.»

 

 

1431131

 

دیدگاه‌ها