کد خبر : 1634323 | 11 شهریور 1398 ساعت 18:57 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجر سپاسی 4 - 0 ملوان انزلی

لیگ یک/ برد رویایی فجر و سقوط انزلی‌چی‌ها

شاگردان داوود مهابادی به سومین برد پیاپی خود دست یافتند و اکنون در قامت مدعی ظاهر شده‌اند.

لیگ یک/ برد رویایی فجر و سقوط انزلی‌چی‌ها

 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی که دو دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، مقابل تیم ملوان نیز در شیراز به یک برد پرگل و ارزشمند دست یافت تا در جمع مدعیان این فصل لیگ آزادگان قرار گیرد.

 

شاگردان داوود مهابادی از همان ابتدای بازی با میل هجومی بالا به دنبال سود بردن از نقاط ضعف ملوان بودند که در این فصل یکی از روزهای تلخ خود را پشت سر می‌گذارد. آنها در ادامه توسط بابامحمدی به گل اول بازی دست یافتند و پیش از اینکه داور سوت پایان نیمه اول را به صدا در بیاورد، از روی نقطه پنالتی و توسط میلاد غریبی گل دوم را نیز به نام خود کردند.


ملوان که کاملا بی برنامه و البته عصبی به نظر می‌رسید با دریافت کارت زردهای پیاپی، شرایط را برای خود سخت‌تر کردند و این مساله باعث شد تا فجر سپاسی بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش برود. محمد امیری و محمدحسین کریم زاده نیز دیگر گلزنان فجرسپاسی در این بازی لقب گرفتند و اگر فرصت سوزی مهاجمان این تیم نبود، باخت ملوانی‌ها سنگین‌تر هم می‌شد.


ملوان هم البته بدون موقعیت در این بازی نبود و چندین بار با حرکات کمندانی و کرملاچعب دروازه زردپوشان و سعید جلالی راد را به خطر انداختند که یک بار تیر دروازه حریف را نیز به لرزه در آوردند.


داور این بازی به دلیل درگیری و بحث لفظی بازیکنان ملوان روی نیمکت این تیم، یکی از بازیکنان را نیز از روی نیمکت اخراج کرد.

فجرسپاسی نیز با سومین برد پیاپی خود، اکنون در قامت مدعی جدی فصل جدید لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر، شناخته می‌شوند و باید دید مسیر خود را چگونه ادامه می‌دهند و آیا مهابادی قادر خواهد بود یک صعود دیگر را به نام خود ثبت کند یا خیر.


ملوان که در این فصل بدتر از دو فصل گذشته خود از حیث مدیریت فصل را استارت زده‌اند، بعد از تغییراتی که در حوزه مدیریت داشته‌اند، نتوانسته‌اند شرایط خوبی را شکل دهند و با تداوم این روند، هواداران متعصب در این شهر نگران‌تر از گذشته به آینده تیم خود می‌اندیشند.

 

فارغ از نتیجه فاجعه بار ملوان در شیراز باید از مسئولان انزلی پرسید بر چه اساسی مالکیت تیم را به فردی سپرده اید که حتی در تهیه البسه تمرین، توپ، اسکان بازیکنان و... بطور کامل ناتوان است؟ مالکی که بدلیل ضعف شدید مالی توانایی اعزام بازیکنان را به مسابقات ندارد و حتی در گرفتن هتل در شهر انزلی نیز ناتوان است و برای فرستادن بازیکنان به شیراز بازیکنان فیکس و ذخیره را به  دو گروه تقسیم کرده و بازیکنان فیکس را با هواپیما و بازیکنان ذخیره را که عمدتا انزلیچی محسوب میشوند با اتوبوس همگانی از ترمینال جنوب راهی شیراز کرده است.


در واقع روز شکست فاجعه بار ملوان نه در شیراز بلکه در روزی بود که علی لطیفی که محبوب انزلیچی ها شده بود مسائل پشت پرده مالک جدید را برملا کرد تا وی بجای برطرف کردن ضعفهای مدیریتیش به مردم انزلی دهن کجی کرده و با انتخابی عجیب آرتا منهاجی که به هیچ عنوان در حد نام ملوان بندر انزلی نبود را بعنوان سرمربی معرفی نماید تا دیگر منتقدی در تیم نداشته باشد و تیم ملوان را در مسیر نا کجا آباد قرار دهد.

دیدگاه‌ها