کد خبر : 1634360 | 11 شهریور 1398 ساعت 20:55 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

صیاد رفت تا گستاوو بیاید

انتقال قرضی صیادمنش به استانبول اسپور ترکیه

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال فنرباغچه به طور قرضی به تیم فوتبال استانبول اسپور پیوست.

انتقال قرضی صیادمنش به استانبول اسپور ترکیه

 

به گزارش "ورزش سه "، اللهیار صیادمنش که تابستان امسال با قراردادی ۵ ساله از تیم استقلال تهران به فنرباغچه ترکیه پیوست، با قراردادی یکساله به تیم استانبول‌اسپور در لیگ دسته اول ترکیه قرض داده شد.  این در حالی  است که صیاد منش چند روز گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی جدایی اش را از باشگاه فنرباغچه ترکیه تکذیب کرده بود.


به نظر می رسد ارسون یانال سرمربی فنرباغچه در این فصل ترجیح داده است که با انتقال صیادمنش به یک تیم در دسته پایین تر، او در بازی های بیشتری به میدان برود.


اللهیار که از او به عنوان یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران یاد شده است، تا کنون یک بازی ملی و یک گل‌زده با پیراهن تیم ملی ایران در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

 

1431652


 این انتقال در شرایطی شکل گرفته است که اللهیار در بازی های پیش فصل چهره خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود و به نظر می رسید  او امسال می تواند در لیست فنر باغچه باقی بماند.


اما حالا او در آخرین روز نقل و انتقالات که دوم سپتامبر در نظر گرفته شده بود، به تیم استانبول اسپور ترکیه پیوست تا جا برای خرید لوییس گستاووی برزیلی باز شود  چرا که به محض انتشار انتقال قرضی صیاد منش سایت رسمی این باشگاه با گذاشتن عکسی، خبر از  انتقال 6 میلیون دلاری او داد.


 گفتنی است استانبول اسپور ترکیه در لیگ فصل گذشته ترکیه با حضور 18 تیم در جایگاه یازدهم قرار گرفت و در این فصل تا به حال دو تساوی و یک شکست رابه دست آورده است.


 

دیدگاه‌ها