کد خبر : 1634369 | 11 شهریور 1398 ساعت 21:36 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد مدیرعاملی استقلال تکذیب شد

سکوت فتحی در روز پرسروصدای سعید آذری

سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن باوجود انتشار پست اینستاگرامی پیشنهاد مدیریت عاملی در استقلال از سوی وزارت ورزش را تکذیب کرد.

سکوت فتحی در روز پرسروصدای سعید آذری

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه سعید آذری در لباس تیم پیشکسوتان ذوب آهن در بازی دوستانه با سپاهان عرض اندام می کرد، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور در یک مجلس ختم راهی منطقه چیذر تهران شده بود. او اما برخلاف آذری که امروز پاسخ خبرنگاران زیادی را داده بود، در جواب خبرنگار ما برای مصاحبه با لبخند ترجیح داد درباره اتفاقات و شایعات سکوت کند، اما برخی منابع نزدیک به او از تماس مدیران وزارت ورزش به وی و تکذیب مذاکره با آذری برای مدیرعاملی استقلال خبر دادند.


در عین حال خود آذری که ساعت 14 در مصاحبه با ایرنا به نوعی صحبتهای قبلی خود را تکذیب کرده و گفته بود با وی برای مدیریت استقلال صحبتی نشده، ساعتی پیش نیز باز همین جمله را به زبان آورد. آذری به تسنیم گفت:با استقلال مذاکره نکرده‌ام و صحبت‌های مطرح شده در این مورد را تکذیب می‌کنم. از حدود 24 سال پیش با محمدرضا داورزنی دوست هستیم و از زمان مدیریت ایشان در باشگاه صنام با هم ارتباط داشته‌ایم. ملاقات من با ایشان صرفا یک مشورت کاری بوده است، چون در زمینه مدیریت ایشان هم تجربه کاری و هم مطالعه‌شان از من بیشتر است و بحث مذاکره درباره استقلال و یا دادن برنامه نبوده و نمی‌دانم این مسائل از کجا به وجود آمده است. با استقلال مذاکره‌ای نداشته‌ام و امیدوارم که آن مجموعه هم به ثبات خوبی برسد، چون هواداران عاشقی دارد اما واقعیت این است که با استقلال هیچ صحبت رسمی نداشته‌ام.

 

1431687


البته آذری در پست اینستاگرامی دیشب تلویحا از استقلال و گام برداشتن به سمت مدیریت این باشگاه حرف زده بود که شاید تماس هایی از بالا او را وادار به تکذیب این اشتیاق کرده است.اگرچه آذری بازهم پالس هایی به هواداران استقلال می فرستد: من یک فرد حرفه‌ای هستم و رزومه کاری من هم مشخص است. اینکه بخواهم در باشگاه دیگری به فعالیت بپردازم اتفاق دور از ذهنی نیست، اما فعلا در کنار خانواده‌ام در حال استراحت هستم و امیدوارم بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم تا حدود 11 سال زحمتی که کشیده‌ام و 35 سال ورزش قهرمانی که داشته‌ام، ادامه خوبی داشته باشد و اگر قرار شد در خارج از اصفهان به فعالیت بپردازم، این‌بار در قالب مدیر به عنوان نماینده اصفهان و مردمی که همیشه به من لطف داشته‌اند، به فعالیت بپردازم و این امر دور از ذهن نیست.


در نهایت اما فعلا (و تا این لحظه) فتحی مدیرعامل استقلال است. او امروز در میان سئوال حاضران مجلسی که در آن حضور داشت مثل همیشه با لبخند و آرامش ساعتی را گذراند و به باشگاه برگشت. برای او فعلا ماموریت اصلی مسئله مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیاست و البته تلاطم های میان باشگاه و استراماچونی نیز با دخالت و تمهیداتی از سوی افراد مختلف شاغل در استقلال کنترل شده است.

دیدگاه‌ها