کد خبر : 1634541 | 12 شهریور 1398 ساعت 17:56 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اینتر تی وی

سانچز: اینتر توانایی شکست بارسلونا را دارد

الکسیس سانچز معتقد است که اینتر با بازیکنان و هدفی که دارد می‌تواند عناوین مختلف قهرمانی را به دست آورد و در لیگ قهرمانان بر بارسا هم پیروز شود.

سانچز: اینتر توانایی شکست بارسلونا را دارد

به گزارش "ورزش ‌سه"، الکسیس سانچز که از منچستر به صورت قرضی راهی اینتر شده به دنبال این است تا آمار ناامید کننده اش در جمع شیاطین سرخ را از بین برده و توانایی‌های خود را ثابت کند. 
مهاجم اهل شیلی و 30 ساله راهی اینتر شد تا کار خود را زیر نظر کونته ادامه دهد. منچستر از طرفی به دنبال رهایی از دستمزد بالای او بود؛ علی رغم اینکه مسئولان این تیم می‌دانستند سانچز کیفیت بالایی دارد. 

 

 

1430477

 


در این بین سانچز خودش معتقد است که در ایتالیا بهترین عملکرد را خواهد داشت. او در این مورد به اینتر تی وی گفت:« اول از همه می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. یک گروه عالی اینجاست و از همان تمرین اول استقبال خوبی از من داشتند. اینجا آمدم تا به تیم کمک کنم و می‌خواهم بجنگیم تا همه عناوین را به دست آوریم. مربی اینتر می‌خواهد که همیشه برنده باشد و به همین دلیل اینجا هستم. بسیار مشتاق هستم تا بازی کنم چون فوتبال بازی کردن را دوست دارم و من را خوشحال می‌کند.»


سانچز پیش از این نیز  تجربه حضور در سری آ و تیم اودینزه را دارد. وی در مورد تجربه ای که از حضور در انگلیس به دست آورد، گفت:« لیگ برتر متفاوت از ایتالیا و اسپانیا است. در انگلستان همزمان بازی فیزیکی، سرعتی، تکنیکی و قدرتی وجود داشت که آن را از سایر لیگ ها جدا می‌کرد.»


اینتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با بارسلونا بازی می‌کند. سانچز درباره دیدار با تیم سابقش گفت:« من در بارسلونا افتخارات زیادی به دست آوردم و این یک بازی ویژه برای من است. با این حال بازیکنانی داریم که می‌توانیم به وسیله آن‌ها بارسا را شکست دهیم. پس باید برویم و برای پیروزی بجنگیم. 
من دوست دارم همه چیز به دست بیاورم اما ما باید با هم بجنگیم و فقط می‌توانید به عنوان یک گروه پیروز شوید.»

دیدگاه‌ها