کد خبر : 1634786 | 13 شهریور 1398 ساعت 19:55 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو و شکوه از حواشی پرونده اتهام تجاوز

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی از حواشی فراوان پرونده تجاوز جنسی به کاترین مایورگا دل خوشی ندارد.

رونالدو و شکوه از حواشی پرونده اتهام تجاوز

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل بود که نشریه اشپیگل در گزارشی جنجالی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس دوباره از سوی کاترین مایورگا مورد شکایت قرار گرفته و ممکن است عواقب سنگینی در انتظار وی باشد. البته در نهایت دادگاه لاس وگاس این پرونده را مختومه اعلام کرد، اما کریستیانو رونالدو مدعی شد سالی پیچیده را پشت سر گذاشته است.

 

1431779

 

کریستیانو رونالدو که برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال پرتغال راهی لیسبون شده بود بعد از ملاقات با کودکان هموطن خود گفت: "بودن در اینجا و در کنار کودکان همیشه یک افتخار بزرگ برای من محسوب می شود و من امشب اوقات خوبی را سپری کردم."

 

رونالدو در ادامه با اشاره به شایعاتی که در مورد پرونده تجاوز جنسی به کاترین مایورگا وجود داشت گفت: "روند حرکت این جهان با شبکه های اجتماعی، اینترنت و مطبوعات بسیار سریع پیش می رود و این شرایط نه تنها برای من، بلکه برای همه بسیار تند و وحشی است.

 

سال 2018 از نظر شخصی برای من بسیار پیچیده بود. هرگز به خود اجازه ندهید تحت تاثیر کسی قرار بگیرید و همیشه به سمت رویاهای خود پیش بروید. اجازه ندهید کسی باعث به پایین کشیده شدن شما شود و همیشه فکر کنید یک روز شما فردی مهم در زندگی خواهید شد، این همان کاری است که من کردم."

دیدگاه‌ها