کد خبر : 1634795 | 13 شهریور 1398 ساعت 21:02 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان:

اولین بازی من برای بارسلونا فاجعه بود

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند به دفاع از عملکرد ماتیاس دی لیخت پرداخت.

اولین بازی من برای بارسلونا فاجعه بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیت شدید جورجو کیه لینی، ماتیاس دی لیخت در دیدار مقابل ناپولی در ترکیب اصلی یوونتوس قرار گرفته و نمایش چندان خوبی ارائه نداد. اما رونالد کومان مدعی شد باید پذیرفت دی لیخت 20 ساله است و اولین نمایش خودش نیز برای بارسلونا فاجعه وار بوده است.

 

رونالد کومان گفت: "کجای این موضوع شوکه کننده است؟ ابتدا سوال این بود که چرا ماتیاس دی لیخت در اولین بازی یوونتوس در ترکیب قرار نگرفت و در ادامه یکی از بازیکنان یووه مصدوم شد و دی لیخت در ترکیب قرار گرفت.

 

1429482

 

البته دی لیخت در دیدار مقابل ناپولی خوب بازی نکرده و روی گل لوزانو اشتباه کرد. اما شرایط در مورد دو گل دیگر ناپولی متفاوت بود و دفاع کردن روی ضربات ایستگاهی بسیار دشوار است. اما بله، او به روشی که ما از او انتظار داشتیم عمل نکرد و من امروز با ماتیاس دی لیخت در این مورد صحبت می کنم.

 

بعضی اوقات تغییر خیلی سریع رخ می دهد. من هنوز روزنامه های بعد از اولین بازی خود در بارسلونا را دارم و نمایش من فاجعه بود. ما با دو گل مغلوب شدیم و همه در مورد انتقال من سوال می کردند. اما اگر در مورد من از آنها سوال کنید، شرط می بندم که نظرشان متفاوت است. دی لیخت یک بازیکن 20 ساله است اما در تلویزیون از نظر مردم تغییر باشگاه خیلی راحت است. اگر من بودم پست دی لیخت را تغییر داده و لئوناردو بونوچی را در جناح چپ قرار می دادم، زیرا او باتجربه تر است."

دیدگاه‌ها