کد خبر : 1634839 | 14 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای بیانکونری:

حضور ساری در جلسه تمرینی یوونتوس

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس که بعد از ابتلا به ذات‌الریه دوران بهبودی‌اش ادامه دارد در یکی از جلسات تمرینی یوونتوس شرکت کرد.

حضور ساری در جلسه تمرینی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس که در تابستان جاری با ترک چلسی به تورین آمد و سکان هدایت یووه را به دست گرفت، درحالیکه بعد از ابتلا به ذات‌الریه روند بهبودش همچنان ادامه دارد در یکی از جلسات تمرینی یوونتوس حاضر شد.

 

1432256

 

ساری 60ساله در اواسط ماه آگوست به ذات‌الریه دچار شد و به اجبار در دو بازی اول بیانکونری در فصل جدید سری آ نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند. یووه در این دو بازی پارما را 1-0 شکست داده و مقابل ناپولی، تیم سابق ساری هم با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید. شایعاتی مطرح بود که ساری می‌تواند در بازی مقابل ناپولی حضور داشته باشد ولی این اتفاق نیفتاد.

 

حالا بازگشت ساری به جلسه تمرینی یوونتوس به مدیران این باشگاه قوت قلب داده و آنها را به حضور زودهنگام سرمربی‌شان در کنار تیم امیدوار کرده است.

 

یوونتوس روز چهاردهم سپتامبر یعنی 9 روز دیگر در سری آ به مصاف فیورنتینا خواهد رفت و چهار روز بعد هم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید با اتلتیکو دیدار خواهد کرد. یوونتوس در گروه D این رقابتها علاوه بر اتلتیکو با بایر لورکوزن و لوکوموتیو مسکو همگروه است.

 

دیدگاه‌ها