کد خبر : 1634843 | 14 شهریور 1398 ساعت 10:54 | 69.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه‌های چینی

شکایت ایران رد شد؛ بازی با هنگ‌کنگ طبق برنامه

رسانه‌های چینی خبر دادند که بعد از شکایت رسمی ایران به فیفا درباره بازی این تیم مقابل هنگ‌کنگ، فیفا این شکایت را نپذیرفته و رای به برگزاری بازی داده است.

شکایت ایران رد شد؛ بازی با هنگ‌کنگ طبق برنامه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه ایران به ارایه شکایتی رسمی به فیفا درخواست کرد بازی تیم ملی کشورمان مقابل هنگ کنگ به دلیل ناآرامی‌های سیاسی در این شهر در زمینی بی‌طرف برگزار شود، رسانه‌های چینی امروز اعلام کردند که فیفا این شکایت را رد کرده و حکم داده که این بازی طبق برنامه در تاریخ مقرر و در ورزشگاه سون کن پو برگزار خواهد شد.

 

با وجود شایعات مطرح شده درباره شکایت فدراسیون فوتبال ایران به فیفا، دیروز کنسولگری ایران در هنگ کنک در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی مطلبی  منتشر کرد و نوشت:" بیائید از مسابقه ایران و هنگ کنگ در روز سه‌شنبه 10 سپتامبر 2019 در استادیوم هنگ کنگ لذت ببریم". در این پست عکسهایی از دو تیم هم کار شده بود.

 

1432260

 

روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست می‌گوید گفته می‌شود تیم ملی ایران از هم‌اکنون برای آماده شدن جهت دیدار با تیم ملی هنگ کنگ به این شهر وارد شده است.

 

دیدار با ایران در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا دومین دیدار هنگ کنگ در این گروه به حساب می‌آید. هنگ کنگ امروز در اولین دیدار خود در این گروه در پنوم پن به مصاف کامبوج خواهد رفت.

 

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال هنگ کنگ گزارشی درباره شرایط اجتماعی و سیاسی این شهر به کنفدراسیون آسیا ارائه داده و با تایید این گزارش از سوی AFC در نهایت حکم برگزاری بازی ایران و هنگ کنگ در تاریخ و مکان از پیش تعیین شده صادر شده است. انتظار می‌رود این خبر امروز به صورت رسمی اعلام شود.

 

 

دیدگاه‌ها