کد خبر : 1634980 | 15 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: امیدوارم خامس و فالکائو زودتر بهبود یابند

کارلوس کی‌روش، سرمربی کلمبیا در آستانه دیدار دوستانه امشب تیمش مقابل برزیل در شهر میامی پیش از شروع مقدماتی جام جهانی 2022 درباره شرایط کلمبیا و این بازی صحبت کرد.

کی‌روش: امیدوارم خامس و فالکائو زودتر بهبود یابند

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش امشب در ایالات متحده در شهر میامی و در استادیوم هارد راک این شهر در یک دیدار دوستانه به مصاف برزیل می‌رود. هر دو تیم آمریکای جنوبی این دیدار دوستانه را محکی مهم برای ارزیابی قدرت خود پیش از شروع مرحله مقدماتی رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر می‌دانند.

 

1432458

 

بعد از حذف کلمبیا با شکست مقابل شیلی در یک‌چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، این اولین دیداری است که کلمبیا با هدایت کی‌روش در آن به میدان خواهد رفت.

 

کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:" اولویت اول ما این است که تیم را بعد از کوپا آمه‌ریکا محک بزنیم. باید بعضی جزئیاتی که در کوپا آمه‌ریکا برایمان دردسرساز شدند را دوباره مرور کنیم. هدف این بازی‌ها این است که تیم حتی شده مقدار اندکی بهتر شود. این برای ما فرصت خوبی است. اینکه اولین بازی بعد از کوپا مقابل تیمی است که قهرمان کوپا شده برای ما مثل یک هدیه است".

 

1432457

 

سرمربی کلمبیا درباره اولین بازی تیمش بدون حضور فالکائو و خامس گفت:"امیدواریم فالکائو و خامس خیلی زود سلامت‌شان را بدست بیاورند ولی فعلا کسانی که در این سفر همراه ما هستند برایمان مهمند و ما باید تمرکزمان را روی این تیم بگذاریم. می‌دانیم بازیکنان خیلی خوبی داریم که بعضی از آنها برای اولین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند و با انگیزه بالا می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. آینده را نمی‌شود با بهانه ساخت. آینده با واقعیت و با کار و تلاش ساخته می‌شود. ما هم مثل برزیل که منتظر بهبود کامل نیمار است بهترین بازیکنان‌مان را می‌خواهیم ولی در حال حاضر بهترین‌های ما همین 24 نفری هستند که در این سفر، تیم ملی کلمبیا را تشکیل می‌دهند".

 

دیدگاه‌ها